Gå til innhold

Ammer - ekstremt sulten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan spise enorme mengder mat for tiden! Er hektet på frukt og tørre knekkebrød (hjemmelagde), så trodde det var greit siden jeg spiste sunt, men ser at hittil i dag har jeg fått i meg 1000 kcal kun i knekkebrød uten pålegg!

Hvordan i all verden skal jeg holde denne appetitten i sjakk??

Anonymous poster hash: 5f8ff...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ammer. Det tar mye energi og du må nåde spise og drikke mer. Hos noen booster det forbrenningen skikkelig og de må spise mer enn andre ammende kvinner. Selv rant kiloene av meg så jeg ammet selv om jeg spiste som jeg aldri har spist før! Da jeg nærmer meg sykelig undervektig og melken fremdeles fosset og jeg fullammet enda måtte jeg rett og slett gå på vektøkningsdiett.

Spis hvis du er sulten. Slanke deg kan du gjøre når du er ferdig å amme hvis du syns du trenger dwt. Det er uansetr ikke sunt å slanke seg mens man ammer. Ikke tell kalorier nå 😊

Anonymous poster hash: 22a1b...918

Skrevet

Du er sulten fordi du trenger masse mat helt enkelt. Tenk så mye energi som går med til å produsere melken.

Jeg spiste som en hest, men gikk fortsatt drastisk ned i vekt.

Som anonym over skriver, det er ikke nå du skal telle kalorier:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Helt normalt :) Med nr 2 spiste jeg en klase bananer om dagen, jeg så meg aldri berget på noe som helst! Kroppen trenger all den energien den kan få, du ammer tross alt! :)

Skrevet

Og siden rett skal være rett: Så lenge du spiser rimelig sunt, så er det ok at du ikke går ned i vekt mens du ammer også! Mange sier at vekten raser av, men det er helt sikkert mange som ikke går ned i vekt heller (meg selv inkludert).

Spis og kos deg! Finn mat som metter.

Anonymous poster hash: 29d32...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...