sug lut Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Og da må jeg bare få lage en, selv om den er litt enspora og voldsomt Pollyanna: Elsker jobben min! Verdens beste kolleger! Morsomme oppgaver! Fine kontoret! Kaffe og utsikt fra fine kontoret!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Min er også ganske enspora, he he Fridag Nydusjet Kaffe Oppholdsvær Ingen planer, bare avslapning og oppladning
Anne-B. Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Hmmmmmmmmmm... Ting har løsna med tanke på oppgaven. Hilsen meg i min lille boble.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Mannen min- igjen- som har kjørt opp og ned og frem og tilbake pga hans kones ammetåke og halvsvime. Og det uten å klage et eneste øyeblikk. Jeg trodde nemlig i min enfoldighet at midi skulle på helsestasjonen i dag, og jeg på sykehus for sjekk av understellet i morgen. La opp dagen etter det, fant fram papirer til hs-besøket, pakka bag til mini som må være med på lasset, snakket med bhg. Og ga beskjed på min jobb at jeg måtte ha fri noen timer på dagen i morgen, samt planla å ta bussen på jobb. Så langt, alt vel. Inntil mannen dukket opp på helsestasjonen kl 08 i dag, med unger, vogn, klær og stelleveske. Etter å ha kjørt meg på jobb likevel, for han "elsker meg jo og synes jeg fortjener det". Og fikk beskjed om at neeeeei, den timen var i morgen! Og jeg, 100% sikker som jeg var på at jeg hadde sjekket og dobbeltsjekket at disse timene våre ikke kolliderte, trippelsjekket- og fant selvsagt ut at jeg har blandet. Dvs, min time var i dag, midis i morgen. Vel, da var det bare for mannen å stappe ungene i bilen igjen, kjøre hit, hente meg og kjøre på sykehuset, vente og kjøre meg tilbake på jobb igjen. Og da jeg så sier at jeg godt kan ta bussen hjem igjen så han slipper å kjøre så mye, så sier han at neeeeida, det går bra, han kan hente meg han. For det er meldt regn i ettermiddag, og han vil ikke at jeg skal bli våt og kald. Og dessuten er disse stundene i bilen med hele familien så koselige (det er jo veldig sant). Da er det bare å ordne med hs-papirer, pikkpakk og unger igjen i morgen, så de kommer seg avgårde til helsestasjonen. Etter å ha kjørt meg på jobb selvsagt. For så å hente meg igjen når jeg er ferdig. Og, ja- en elsk til: jeg er ferdig med sjekken av understellet, så jeg slipper å tenke på det i morgen. Og det uten at noen merket noe særlig til noen "rumpelukt" og alt.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Han mannen din LG fortjener litt elsk fra alle oss - kan du overbringe hilsener fra dypt imponerte damer? Skal vi se her da; Te Masse levende lys (langt unna rekkevidde for punktet under) En unge som har skjønt det og begynt å gå!! Masse kos med tidligere nevnt unge Te Program på boksen jeg liker og som kan stå på i bakgrunnen mens ungen river i stykker noen aviser
Musemorbr / Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 LillaGorilla sin var fin. Elsk her må være at jeg kan puste med nesen. Har dermed et mer realistisk håp om at dåpen ikke blir en pine likevel. Sønnen er frisk og i barnehage. Det må man bare elske. Fant et par sko og en regnjakke som er ubrukt, men som sønnen har vokst fra. Kan dermed glede nabovenner som har en bittelitt mindre gutt. I tillegg får hun, som er fødeklar, flere pakker med renselsesbind jeg aldri rakk bruke fordi jeg var heldig denne gangen. Den største glede man kan ha, er å gjøre andre glad. Det er noe i det.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 (endret) LillaGorilla sin var fin. Elsk her må være at jeg kan puste med nesen. Har dermed et mer realistisk håp om at dåpen ikke blir en pine likevel. Sønnen er frisk og i barnehage. Det må man bare elske. Fant et par sko og en regnjakke som er ubrukt, men som sønnen har vokst fra. Kan dermed glede nabovenner som har en bittelitt mindre gutt. I tillegg får hun, som er fødeklar, flere pakker med renselsesbind jeg aldri rakk bruke fordi jeg var heldig denne gangen. Den største glede man kan ha, er å gjøre andre glad. Det er noe i det. Ja, han er fin Sånn apropos det siste du sier der, og den skogreia inne på en annen tråd her- har du bruk for klær til jente? Og hvilken str bruker du i klær selv? Jeg har nemlig også noen sekker med diverse klær til dame i str S, M, 38/40 osv, samt litt til større jenter. Skrik ut om du skulle ha være interessert i noe Endret 8. mai 2014 av LillaGorilla♥♥
Gjest Fru Banderas Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Elsk: Sommerferie frem til slutten av august.
Himmel og hav Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Etter øreverk i noen dager, så har det i ettermiddag begynt å sprake og knitre i det ene øret, og det føles ikke lenger som noen har stappet en king size madrass inni der. Nå skal jeg avgråde og synge med koret mitt på sykehjemmet i anledning frigjøringsdagen, og det er alltid så fint, selv om halvparten av tilhørerne ikke hører, lokalet er elendig å synge i og pianoet deres neppe er stemt de siste 15 åra
Musemorbr / Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 LillaGorilla sin var fin. Elsk her må være at jeg kan puste med nesen. Har dermed et mer realistisk håp om at dåpen ikke blir en pine likevel. Sønnen er frisk og i barnehage. Det må man bare elske. Fant et par sko og en regnjakke som er ubrukt, men som sønnen har vokst fra. Kan dermed glede nabovenner som har en bittelitt mindre gutt. I tillegg får hun, som er fødeklar, flere pakker med renselsesbind jeg aldri rakk bruke fordi jeg var heldig denne gangen. Den største glede man kan ha, er å gjøre andre glad. Det er noe i det. Ja, han er fin Sånn apropos det siste du sier der, og den skogreia inne på en annen tråd her- har du bruk for klær til jente? Og hvilken str bruker du i klær selv? Jeg har nemlig også noen sekker med diverse klær til dame i str S, M, 38/40 osv, samt litt til større jenter. Skrik ut om du skulle ha være interessert i noe Vel, ja, men du er langt unna og frakt er dyrt. Eller skal du til disse trakter kanskje? Ja du vet jo sånn ca hvor jeg holder til. Du har jo familie her. Vil gjerne si ja takk i såfall. Jeg har ei lita jente. Eller stor, etter som hvordan man ser på det. Lillegull har på 8 uker spist seg opp til 68, selv om hun for to uker siden bare var 57 lang. Selv har jeg en 36/38 kropp. Og litt flops på magen da. Mammabonus.
Ziva Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Ble en liten elsk i dag da. Har fått ordnet garasje til Atv'n.
frk Nilsen Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Elsk Snart fredag Hjemme alene i kveld, det betyr dårlig TV og vin! God kaffe
Superdolly Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Elsk: Har vært på foreldresamtale med yngstebarnet og fått masse skryt av lærer'n! Syntes i utgangspunktet det var noe pes å jobbe til fire, kjøre 15 minutter hjem, spise, kjøre 15 minutter tibake og rekke samtale kl fem. Men det ble helt supert gitt .
Anne-B. Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 En til: - jeg har ikke mensen. Skulle egentlig hatt, men den kom to uker for tidlig, slik at jeg var nær ved å blø ned en hel sovekupe. Kroppen forutså nok at jeg kom til å sitte på dette viset så nær innlevering. Flink kropp.
*Miss Marple* Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Elsk: Verdens beste, gladeste og friskeste mini som både har begynt å spise igjen og sluttet (enn så lenge) med trass og raserianfall. Glad midi som er ferdig med tentamener. Flagget har vaiet i vinden. Så vakkert flagg vi har! Sol. Snart 17 mai og bunaden passer. Hat: Sur mann (han ble IKKE blidere når jeg spurte om han hadde mensen). Gamle foreldre som sliter med å klare seg selv. Vondt å se maktesløsheten. Vektnedgang har stoppet. Jeg må visst ut på tur igjen. Bare tre mnd til jeg må tilbake til jobb. To års permisjon er ikke helt nok fra den arbeidsplassen.
sug lut Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #17 Skrevet 9. mai 2014 Elsk: Hat: Sur mann (han ble IKKE blidere når jeg spurte om han hadde mensen). Gamle foreldre som sliter med å klare seg selv. Vondt å se maktesløsheten. Vektnedgang har stoppet. Jeg må visst ut på tur igjen. Bare tre mnd til jeg må tilbake til jobb. To års permisjon er ikke helt nok fra den arbeidsplassen. Hatlista di summer liksom opp kjernehatet i verden, føler jeg. Å spørre suringer om de har mensen er sjelden gjort av omtanke for det eneste som skjer er at de blir bælsure i stedet, men det er ganske moro som smålig hevn der og da. (Mitt store barn deler husvære med ei barnet har døpt Menstruela. Type "kollektivets skrekk". Jeg må jo berømme oppfinnsomheten, selv om jeg også advarte mot faren for å bli slått ihjel med skurekost om navnet brukes TIL vedkommende.) Gamle foreldre er noe av det skumleste og tristeste jeg vet gjenstår. Jeg er rimelig realist på det meste, men akkurat den fortrenger jeg så grundig jeg kan mellom hver gang det er aktuelt å tenke på. Har du prøvd å søke ny jobb i perm-tida, hvis du gruer deg til å gå tilbake? Et lykkelig arbeidsliv er gull verd, det er veldig mange arbeidstimer til vi er pensjonister.. Tur i oppoverbakker er vektdødare! Med vogn er det enda bedre. Klokka inn på 5kg minus nå, det er MANGE oppoverbakker i de kiloene, og en god del pulverhekseri.
Iiiiik Skrevet 9. mai 2014 #18 Skrevet 9. mai 2014 Jeg kan veldig vel forholde meg til to av hatpunktene dine, Miss Marple. Jeg byttet jobb for et drøyt halvår siden og angrer. Angrer kanskje ikke på at jeg gikk videre, men på hvor jeg gikk. Får se hva jeg skal gjøre med det. Det var en lettelse å si til meg selv at dette kanskje var feil og begynne å se på stillingsannonser igjen. Og det med gamle foreldre er virkelig aktuelt. Pappa døde for noen uker siden og nå kjenner jeg ansvaret for mamma. Hun klarer seg relativt bra, men hun ringer ofte og må diskutere noe og hun trenger hjelp til en del. Sukk! Det er vel egentlig ikke meningen at man skal ha småskolebarn og gamle foreldre samtidig?
Gjest Fru Banderas Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 En til: - jeg har ikke mensen. Skulle egentlig hatt, men den kom to uker for tidlig, slik at jeg var nær ved å blø ned en hel sovekupe. Kroppen forutså nok at jeg kom til å sitte på dette viset så nær innlevering. Flink kropp. Gratulerer, du er gravid!!
*Miss Marple* Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 Elsk: Hat: Sur mann (han ble IKKE blidere når jeg spurte om han hadde mensen). Gamle foreldre som sliter med å klare seg selv. Vondt å se maktesløsheten. Vektnedgang har stoppet. Jeg må visst ut på tur igjen. Bare tre mnd til jeg må tilbake til jobb. To års permisjon er ikke helt nok fra den arbeidsplassen. Hatlista di summer liksom opp kjernehatet i verden, føler jeg. Å spørre suringer om de har mensen er sjelden gjort av omtanke for det eneste som skjer er at de blir bælsure i stedet, men det er ganske moro som smålig hevn der og da. (Mitt store barn deler husvære med ei barnet har døpt Menstruela. Type "kollektivets skrekk". Jeg må jo berømme oppfinnsomheten, selv om jeg også advarte mot faren for å bli slått ihjel med skurekost om navnet brukes TIL vedkommende.) Gamle foreldre er noe av det skumleste og tristeste jeg vet gjenstår. Jeg er rimelig realist på det meste, men akkurat den fortrenger jeg så grundig jeg kan mellom hver gang det er aktuelt å tenke på. Har du prøvd å søke ny jobb i perm-tida, hvis du gruer deg til å gå tilbake? Et lykkelig arbeidsliv er gull verd, det er veldig mange arbeidstimer til vi er pensjonister.. Tur i oppoverbakker er vektdødare! Med vogn er det enda bedre. Klokka inn på 5kg minus nå, det er MANGE oppoverbakker i de kiloene, og en god del pulverhekseri. Jeg kan veldig vel forholde meg til to av hatpunktene dine, Miss Marple. Jeg byttet jobb for et drøyt halvår siden og angrer. Angrer kanskje ikke på at jeg gikk videre, men på hvor jeg gikk. Får se hva jeg skal gjøre med det. Det var en lettelse å si til meg selv at dette kanskje var feil og begynne å se på stillingsannonser igjen. Og det med gamle foreldre er virkelig aktuelt. Pappa døde for noen uker siden og nå kjenner jeg ansvaret for mamma. Hun klarer seg relativt bra, men hun ringer ofte og må diskutere noe og hun trenger hjelp til en del. Sukk! Det er vel egentlig ikke meningen at man skal ha småskolebarn og gamle foreldre samtidig? Jeg har søkt noen jobber, men ulempen til å være naboen til 'der som ingen skulle tro at nokon kunne bu' er at jobbtilbudene ikke akkurat står i kø Men jeg innser at mye av problemene ligger i at like etter at jeg startet i den jobben startet alt vondt som har hendt meg i livet og jeg føler nok ganske urettmessig at det og jobben henger sammen på en måte. Jeg håper og tror at ting blir bedre når jeg får startet på nytt med litt mer glede i livet. *krysser fingrene og leter frem optimisten i meg* Gamle foreldre er en utfordring, ikke minst kombinert med tenåring, ettåring og mann på reis... Men nå er det min tur å gi igjen for all kjærlighet, hjelp og omsorg, så dette må jeg bare stå i. Heldigvis hjelper det med både positive gamle og unge. Og dagens elsk er blid mann (jeg fant jammen en måte å blidgjøre han på), lykkelig mini og nyfarget hår og sol!!!
Anne-B. Skrevet 9. mai 2014 #21 Skrevet 9. mai 2014 En til: - jeg har ikke mensen. Skulle egentlig hatt, men den kom to uker for tidlig, slik at jeg var nær ved å blø ned en hel sovekupe. Kroppen forutså nok at jeg kom til å sitte på dette viset så nær innlevering. Flink kropp. Gratulerer, du er gravid!! Hahaha, fra den ene babyen til den andre. Neida, i de tilfellene har det vært proppe tett, så heldig er jeg, så jeg tviler for det, gitt. Men jaja, kanskje vi hadde fått den sønnen alle maser på oss om. Merkeligere ting har skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå