shewolf Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Vi skal bestille familietur, og det haster litt. Vi har lyst til å dra til Italia og eneste reisemålet flyplassen her tilbyr er "Alghero". Jeg har hørt mye fint om det. Passer det seg med en 3 åring? Er det noe som helst å "finne på"? Det er hennes første tur til utlandet og min første tur til utlandet med barn (logisk nok). Det blir meg, 3 åring, 88 åring og min far. Samboer fikk ikke fri fra jobb. Alle tips om fine steder i nærheten å bo, ting å finne på osv. osv tas imot med stoor takk!! Kan godt kjøre litt fra flyplassen. Tenkte å leie bil uansett.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Det er veldig fint på Sardinia:) ikke bodd så mange steder, men sjekk tripadvisor. Hadde med sønnen på 3, han elsker pasta og bading så koste seg vilt. Men det er ganske varmt der i sesongen, så ikke alle som liker det. Spørs helt på barnet, men de er jo lette å underholde i den alderen. Veldig greit å ha bil der, kollektivtilbudet var ikke kjempebra. Anonymous poster hash: eaa67...b58
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Nydelig plass! Elsket det! Men det var før barn - er ikke spesielt barnevennlig og lite å finne på for barna. Heller ingen spesielt barnevennlige hoteller. Ville nok reist et annet sted om aktiviteter er viktig! Anonymous poster hash: 4273c...cbf
shewolf Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2014 Noen tips til steder å dra? Vi har egentlig bare 4 valg. Alghero, Mallorca, Malaga eller zadar. Noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Logisk nok? Har vært masse i utlandet uten 3 åringen jeg. Men har også tatt han med til Thailand, Italia, Afrika osv. Vi skal bestille familietur, og det haster litt. Vi har lyst til å dra til Italia og eneste reisemålet flyplassen her tilbyr er "Alghero". Jeg har hørt mye fint om det. Passer det seg med en 3 åring? Er det noe som helst å "finne på"? Det er hennes første tur til utlandet og min første tur til utlandet med barn (logisk nok). Det blir meg, 3 åring, 88 åring og min far. Samboer fikk ikke fri fra jobb. Alle tips om fine steder i nærheten å bo, ting å finne på osv. osv tas imot med stoor takk!! Kan godt kjøre litt fra flyplassen. Tenkte å leie bil uansett. Anonymous poster hash: a181c...5e3
shewolf Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2014 Logisk nok? Har vært masse i utlandet uten 3 åringen jeg. Men har også tatt han med til Thailand, Italia, Afrika osv. Vi skal bestille familietur, og det haster litt. Vi har lyst til å dra til Italia og eneste reisemålet flyplassen her tilbyr er "Alghero". Jeg har hørt mye fint om det. Passer det seg med en 3 åring? Er det noe som helst å "finne på"? Det er hennes første tur til utlandet og min første tur til utlandet med barn (logisk nok). Det blir meg, 3 åring, 88 åring og min far. Samboer fikk ikke fri fra jobb. Alle tips om fine steder i nærheten å bo, ting å finne på osv. osv tas imot med stoor takk!! Kan godt kjøre litt fra flyplassen. Tenkte å leie bil uansett. Anonymous poster hash: a181c...5e3 Logisk nok at det er min første tur med barn- i og med at det er hennes...... Men good for you
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå