Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Syntes det var komisk da jeg leste noe sånt som: Jeg ammet babyen på 6 mnd (i framsetet uten belte ved ombordkjøring av ferge), og det var ingen som sa noe på det. Helt andre proporsjoner (og selvfølgelig ikke sant), men: Jeg har kjørt på rødt lys flere ganger uten at noen har sagt noe. Dessuten kjører jeg for fort bortimot hver dag, uten at noen har nevnt noe på det heller. Jeg lar barna sitte uten bilstol, selv om de er for korte. Ingen har hittil sagt noe på det. Ikke har noen sagt noe på at jeg svindla NAV for overgangsstønad. Har heller ikke hørt noe om forsikringssvindelen etter ferieturen, men jeg fikk meg en fin iPad og nytt kamera. Er rart hva politiet ikke henger seg opp i når de ikke ser/vet det Begår du lovbrudd eller overtramp, skal det mye til sivilbefolkningen gjør noe med det. Har sett folk snu ryggen til og kikka en annen retning ved bl.a. sykkeltyveri og vold. (Ropte høyt og ringte politiet, men var for feig til å gå i mellom) Jeg mener ikke at innledende sak nødvendigvis er en stor greie, men artig holdning. Ingen sier noe --> da er det helt greit. Anonymous poster hash: c21c0...449
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Ok...... Du har dårlig moral. Hva var meningen med dette innlegget egentlig? Anonymous poster hash: ba0f4...db8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Syntes det var komisk da jeg leste noe sånt som: Jeg ammet babyen på 6 mnd (i framsetet uten belte ved ombordkjøring av ferge), og det var ingen som sa noe på det. Helt andre proporsjoner (og selvfølgelig ikke sant), men: Jeg har kjørt på rødt lys flere ganger uten at noen har sagt noe. Dessuten kjører jeg for fort bortimot hver dag, uten at noen har nevnt noe på det heller. Jeg lar barna sitte uten bilstol, selv om de er for korte. Ingen har hittil sagt noe på det. Ikke har noen sagt noe på at jeg svindla NAV for overgangsstønad. Har heller ikke hørt noe om forsikringssvindelen etter ferieturen, men jeg fikk meg en fin iPad og nytt kamera. Er rart hva politiet ikke henger seg opp i når de ikke ser/vet det Begår du lovbrudd eller overtramp, skal det mye til sivilbefolkningen gjør noe med det. Har sett folk snu ryggen til og kikka en annen retning ved bl.a. sykkeltyveri og vold. (Ropte høyt og ringte politiet, men var for feig til å gå i mellom) Jeg mener ikke at innledende sak nødvendigvis er en stor greie, men artig holdning. Ingen sier noe --> da er det helt greit. Anonymous poster hash: c21c0...449 Det er faktisk ikke ulovlig å sitte uten belte i bilen når en kjører inn på fergen. Og det er faktisk ingen som hadde straffet deg for å amme barnet på vei inn på fergen heller. Ikke en gang om politiet hadde vært der og sett det. Anonymous poster hash: 335d9...be3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Ok...... Du har dårlig moral. Hva var meningen med dette innlegget egentlig? Anonymous poster hash: ba0f4...db8 Ja, det var poenget med innlegget... (y) Anonymous poster hash: c21c0...449
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Syntes det var komisk da jeg leste noe sånt som: Jeg ammet babyen på 6 mnd (i framsetet uten belte ved ombordkjøring av ferge), og det var ingen som sa noe på det. Helt andre proporsjoner (og selvfølgelig ikke sant), men: Jeg har kjørt på rødt lys flere ganger uten at noen har sagt noe. Dessuten kjører jeg for fort bortimot hver dag, uten at noen har nevnt noe på det heller. Jeg lar barna sitte uten bilstol, selv om de er for korte. Ingen har hittil sagt noe på det. Ikke har noen sagt noe på at jeg svindla NAV for overgangsstønad. Har heller ikke hørt noe om forsikringssvindelen etter ferieturen, men jeg fikk meg en fin iPad og nytt kamera. Er rart hva politiet ikke henger seg opp i når de ikke ser/vet det Begår du lovbrudd eller overtramp, skal det mye til sivilbefolkningen gjør noe med det. Har sett folk snu ryggen til og kikka en annen retning ved bl.a. sykkeltyveri og vold. (Ropte høyt og ringte politiet, men var for feig til å gå i mellom) Jeg mener ikke at innledende sak nødvendigvis er en stor greie, men artig holdning. Ingen sier noe --> da er det helt greit. Anonymous poster hash: c21c0...449 Det er faktisk ikke ulovlig å sitte uten belte i bilen når en kjører inn på fergen. Og det er faktisk ingen som hadde straffet deg for å amme barnet på vei inn på fergen heller. Ikke en gang om politiet hadde vært der og sett det. Anonymous poster hash: 335d9...be3 Poenget var argumentet: Det var ingen som sa noe, derfor må det være greit. Anonymous poster hash: c21c0...449
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Ok...... Du har dårlig moral. Hva var meningen med dette innlegget egentlig? Anonymous poster hash: ba0f4...db8 Ja, det var poenget med innlegget... (y) Anonymous poster hash: c21c0...449 Om du er avhengig av tilsnakk fra andre mennesker for å skille mellom rett og galt så tenker jeg det må være en feilkobling hos deg. Du er ikke et barn. Du er voksen. De fleste voksne klarer å skille mellom rett og galt uten å bli fortalt det av andre. Anonymous poster hash: ba0f4...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå