Gå til innhold

Er sambo og far til våre barn utro!!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter med verdens verste følelse i magen akkurat nå!

Sambo skal på jobbtur for noe møtegreier noen timer unna. Det er snakk om at han blir vekk 3 dager og to netter. Det er kun han og lederen på arbeidsplassen hans som reiser, hun er en dame som er like gammel som han. Tynn, blond og fremgangsrik! Mannen min er også av typen som damer flest snur seg etter på gata!

Vel, de har vært på turer med jobben før siden begge er ledere, men da var de fler som reiste sammen. Denne gangen er det kun de to! og jeg forstår ikke hvorfor det må være akkurat de! Og spør om dette! da forsvarer han med å si at de måtte være te ledere fra fylket! Det skal altså være med en kar til fra nabokommunen, men han kommer seg dit selv.

Så her om dagen fkom plutselig sambo hjem, og klarte ikke å vente med å fortelle meg at han hadde fått høre at hun han skal reise med ligger med han lederen fra den andre kommunen, og det er eneste grunnen til at han skulle bli med, slik at de kan knulle hele tiden etter kurset! WTF! tenker jeg, og blir helt uvel av alt!!! Han sa at nå har jeg hørt noe så du trenger ihvertfall ikke å uroe deg....jeg ble bare mer urolig! MÅTTE ikke han være med, måtte han plutselig ikke(han hun tilsynelatende skal knulle) begge er gift og har barn, og sambo og jeg har også tre barn sammen! Hva i hælvete liksom!!! Jeg søkte opp han andre fyren på face, og ser han er 14 år eldre enn sambo og kjerringa, og han ser ikke ut i måneskinn! så jeg klarer liksom ikke se det for meg! Er det coverstory?

Må bare tilføye at jeg egentlig ikke tror samboeren min er av den utro typen, men hvem tror vel det?? Han er heller ikke store sexdrifter...med meg ihvertfall......faen altså! Har så lyst til å få bekreftet om hun faktisk står i med han andre eller ikke, før jeg sender de i god tro avgårde på en tredagers hotelltur...vi som ikke har fått vært på kjærestur en eneste gang siden vi fikk barn :(

Anonymous poster hash: 72249...841
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du overreagerer litt... Det kan da ha noe med arbeidet de skal gjøre hvorfor akkurat de to må dra? Og hvorfor blir du uvel av at samboer forteller om at de to andre har et forhold? Jeg tror du må puste dypt, roe deg ned litt, og snakke med samboer om bekymringene dine. Men ikke snakk med ham før du er rolig!

Skrevet

Okei.. Tell til ti og pust ut!!!!  Selv om denne dama faktisk er utro med den eldre andre fyren, så betyr ikke det at hun hopper på alt som har 2 ben.. Du kommer til å bli helt ødelagt om du skal tenke og gnage på dette..

Stoler du på mannen din? Gi mannen din litt kred, og tiltro! Selv om du syns at hun er pen, så er det ikke gitt han syns det samme. Det er deg han er gift med, og han syns jo at du er pen! Han fortalte deg jo dette, tydeligvis for å få deg til å slappe av, eller fortelle at hun faktisk er opptatt..

Jeg vet at alle menn er utro drittsekker her på DIB, men det er faktisk ikke slik i virkeligheten.. Og om han skulle være utro (noe jeg ikke tror) så får du heller tenke at da er du hvertfall kvitt drittsekken.

Anonymous poster hash: e80da...82b
Skrevet

Ro deg ned a!

Du har ingen grunn til å tru at han er utro. Så ikke tro det da.

Det er faktisk i mange yrker normalt med jobbreiser. Og nei, ikke alle er utro.

Stol nå på mannen din da. Og la denne dama styre sitt liv, det er ikke din jobb.

Lykke til :)

Skrevet

Han sa jo selv at han syns det var rart de to skulle dra nå etter at han hadde sagt at de stod i. Før har han forklart det som at de tre var pålagt å dra....Håper jeg overreagerer :(

Skrevet

Har man ikke problemer så lager man seg problemer.

Skrevet

Kanskje han mente sammen med han.. At det var rart at han skulle dra med de.. Mulig han er redd for å være femte hjul på vognen. Ro deg ned og snakk med mannen din.

Anonymous poster hash: e80da...82b
Skrevet

Jeg tenker også at du må puste dypt! :)

Jeg forstår at det ikke er kjekt å sende mannen av gårde med ei flott dame. Men du må nesten bare stole på han :)

Skrevet

Herlighet, ro deg ned kvinne, om DET er grunnen til at du mistenker han, så er du av en i overkant sjalu person.

Om det stemmer at hun og han andre står i, så må han jo likevel være med når han står oppfør på arrangementet.. Tror du virkelig at bare fordi elskeren hennes ikke er med, og om hun prøver seg på  samboeren din, at han kaster seg over henne?
Han selv syntes det var rart han skulle være med, tror ikke han da hopper til sengs med henne heller, om hun skulle prøve seg. Hadde han sett en mulighet til sex med henne, hadde han nok tidd stille om slik "historie" om at de to andre var elskere, eller at han finner det rart å måtte være med.

Anonymous poster hash: 29e05...b62
Skrevet

Ja, er en ekstremt sjalu person, har sliti med dette hele livet! X-mannen min var utro så det sang etter, kom hjem og ga meg kjønnssykdommer osv!

Håper dere har rett om at jeg bør roe meg, syns bare det er så jævlig merkelig at historien endret seg om hvem som måtte være med til at det var rart han ble med...

Skrevet

Ja, er en ekstremt sjalu person, har sliti med dette hele livet! X-mannen min var utro så det sang etter, kom hjem og ga meg kjønnssykdommer osv!

Håper dere har rett om at jeg bør roe meg, syns bare det er så jævlig merkelig at historien endret seg om hvem som måtte være med til at det var rart han ble med...

Her må du ta noen steg tilbake, sidestill din eks og samboeren din: Har de noen som helst likhetstrekk? Har du noen grunn til å mistenke samboeren din?

Når man har opplevd stort tillitsbrudd før, så kan man dra dette med seg videre i nye forhold, og det kan ta drepen på forholdet, det er tankevekkende, at din sjalus, kan bli grunnen til at dere går fra hverandre. I verstefall an du drive samboeren din til å være utro, fordi du forventer det av han..

Mitt råd er å ta en tur til psykolog, ikke fordi det skulle være noe galt med deg, men fordi jeg tror du hadde fått det betydelig bedre, om du fikk lagt fortiden bak deg, og klarte å leve sunt med samboeren din, uten denne sjalusien som spiser deg opp :)

Skrevet

Ja du bør ha øynene litt åpne, er jo i slike tilfeller utroskap hender... Aldri si aldri! Hva hvis de tar seg et par øl sammen etter en lang arbeidsdag. (nei de skulle bare spise noe middag... Og vips, så havnet de i sengen).

Anonymous poster hash: db2ea...85e
Skrevet

Takk for at dere roer meg ned, jeg trengte å snakke med noen om dette, men ville ikke dra venner inn i det sprø hodet mitt.... Liker det fortsatt IKKE...men er ikke så mye jeg kan gjøre med det! Spør meg selv hvorfor det er så viktig for meg å finne ut av det, hvis jeg finner ut av at han f.eks har hvert utro, løses jo hele den fine familien min seg opp, vi mister hjemmet vårt og barna mister gleden de har av å ha mor og far sammen!

Men er så liveredd for å bli bedratt! Nei...jeg skal prøve å la det ligge, skjer det så skjer det...håper jeg slipper å vite om det da ihvertfall :(

Skrevet

Huff :(

Veldig vond følelse

Hvis han er utro så hadde han nok ikke vært så åpen om hvem han skulle på tur med

Sender deg en god klem

Anonymous poster hash: f6f69...b47

Skrevet

Det skjer sannsynligvis ikke.

Jeg jobber i en hotellresepsjon (har gjort i mange år), og vi får med oss _mye_. Mye mer enn folk flest tror.

Det er mange som er på jobbreise med kollegaer av motsatt kjønn, og meget sjelden at noen av dem har et annet enn vennskapelig/kollegialt forhold.

Anonymous poster hash: a28a8...37c

Skrevet

Be han bruke kondom ihvertfall så han ikke smitter deg med kjønnssykdommer.

Anonymous poster hash: e3f68...eb3

Skrevet (endret)

hva slags bedrift er dette som sender med en ekstra mann for å være planlagt utro?

Og for noen kollega mannen din har?!

Ellers må du bare stole på han.

Endret av Mrs Smith
Skrevet

Det er hovedsakelig bare mannen min som måtte reise (ihvertfall det jeg fikk inntrykk av etter sist samtale) de andre to blir kun med for å knulle, han visste ikke det før han fikk høre om det via noen andre....merkelig hele greia og sykt kvalmt spør du meg!!! Håper ihvertfall ikke det er en coverhistorie og at han andre egentlig er min mann!! Uansett syns jeg synd på de familiene som blir berørt hvis det kommer ut....

Skrevet

Hvordan kan jeg forresten slette dette innlegget? Er redd for å bli gjenkjendt.

Skrevet

hva slags bedrift er dette som sender med en ekstra mann for å være planlagt utro?

Og for noen kollega mannen din har?!

Ellers må du bare stole på han.

Virker mer som om det MÅ sendes med to fra firmaet, og at samboeren her og hun andre sjefen er vennskapelig med hverandre.. Om hun har fortalt han om forholdet til han andre, som venn, og forklart det hele fordi hun ønsker sikkerhet i å ha noen "på sin side", som ikke tar i øyesyn at hun og han andre er borte. Så er det ikke så rart at han selv synes det er merkelig han må være med når han andre skulle vært med, virker på meg som om han synes det hele er kleint, og ikke ønsket å være med henne når han vet sannheten om de to, hvem ville vel trives med  vite at de er "cover up" for andres utroskap?

Ta det med ro HI, kan virke mer sannsynlig det jeg ser for meg her, enn at samboeren din er utro. Og i såfall, så er det ingen fare, for da ville han vel ikke tatt i henne om hun så kastet seg over han i desperasjon.

Skrevet

Neida, for min del HÅPER jeg jo at det er sant at hun og han andre styrer. Men følte det var bare noe som ble sagt for å roe ned meg siden han visste at jeg var bekymret for turen :(

Skrevet

Jeg forbeholder meg faktisk retten til å reise på jobbtur med hvem som helst av mine ledere/kollegaer/hvem-det-måtte-være uten å bli beskyldt for å være utro. Hvis min mann hadde stilt spørsmål med hvorvidt jeg virkelig måtte reise, og hvorfor akkurat en spesiell kollega måtte være med, hadde jeg blitt ganske irritert.

Synes du er rimelig hysterisk her.

Anonymous poster hash: 05af0...4e8

Skrevet

Neida, for min del HÅPER jeg jo at det er sant at hun og han andre styrer. Men følte det var bare noe som ble sagt for å roe ned meg siden han visste at jeg var bekymret for turen :(

Kanskje det er derfor han sa det, for å holde alle kort åpne, i håp om at du skal klare å stole på han, og ikke straffe han for hva eksen din gjorde

Skrevet

Han BLE fly forbanna skal jeg si deg...derfor jeg ikke kan snakke mer med han om dette!

Skrevet

Fly forbanna? Hvorfor? Pga du tviler på han?

Eller pga?

Anonymous poster hash: f6f69...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...