Ziva Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Gubbe som oppfører seg som minste ungen og den minste ungen oppfører seg som en full grown teenager. Er det noe som tenner morragretne plugger så er det når de to setter i gang. Null samarbeid når det gjelder smøring av matpakke, finne tøy og pakking av sekk. Det resulterte i husmor-streik. Gikk inn i dusjen og skrudde på vannet, står der og lar bare vannet renne. Minste ungen kommer og ser på meg, så hyler hun ut. Pappa, mamma dusjer med klærne på!!! Faan jeg var så sint at jeg glemte å kle av meg. Da tror jeg ting sank inn hos den "største" ungen. De fikk opp farta og forsvant ut døra i lynets hastighet med sekk og søppel. Så nå sitter jeg nydusjet i sofaen med en stor kopp te og skal se nattens opptak av NY.CSI. Da forteller den #$/&$$^^@## getboksen at opptak ikke finnes. MØKKADAG!!! Og i vasken på badet ligger en blaut pysj.
Iiiiik Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Takk for dagens første latter, Ziva! Ser deg for meg og ser for meg ungens forskrekkete mine ved synet av mamma i dusjen med klærne på. Håper resten av dagen blir bedre!
Ziva Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2014 Bare hyggelig Iiiiik! Sinnet har roet seg og dagen kan jo bare bli bedre etter denne starten.
sug lut Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Hahahhaha unnskyld at jeg ler, men det der var fantastisk. Med klærne på, faktisk, da er man forbanna! Jeg digger ditt nye profilbilde, da - sykt festlig!
Ziva Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2014 Hahahhaha unnskyld at jeg ler, men det der var fantastisk. Med klærne på, faktisk, da er man forbanna! Jeg digger ditt nye profilbilde, da - sykt festlig! Fant det plutselig og måtte bare ha det. Intern humor.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Uff, for en morgen, men måtte også le litt må jeg innrømme. Heller en sånn morgen enn "Piknik med Døden" kanskje? Fantastisk profilbilde ja
Gjest Kira Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Haha, nå er jeg veldig glad for at jeg har eget kontor fremfor å sitte i åpent landskap. Som jeg ler av tanken på deg fullt påkledd i dusjen og uttrykket på de to andre Håper dagen din blir bedre, og at de har lært av mor mener alvor!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Håper dagen blir bedre, ingenting kjipere enn dårlige starter på dagene! Til sist må jo også jeg takke for sprutlatter med kaffe utover her på morgenen
Gjest Helle_Høygir Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Hahaha når man går i dusjen påkledt - da er man forbanna ja. Fælt å le for jeg skjønner deg godt, har kjent på den selv, men moro var det (for oss andre hehehe) Forøvrig den getboksen burde hatt seg en på nepa - sånt er bare en ren skjær fornærmelse
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Huff den enes ulykke er den andres latter...? Det skal vel vanskelig gjøres at dagen ikke blir verre? Csi ny går i reprise på vox tror jeg.. Håper resten av dagen blir bedre
frk Nilsen Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Haha! Så forbanna tror jeg aldri jeg har vært, men så drar nå jeg ut døra mens resten av huset purker og sover. En klar fordel å begynne 07.00 kjenner jeg. Digger nye bildet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå