Gå til innhold

Trangsynt mann... *drittlei*

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Lang historie -kort)

Har gått i hele dag og grua meg til å kaste ut samboer. Når jeg endelig fikk baller nok til å ta det opp, sa han bare det gadd ikke han høre på, så han gikk opp å skrudde på tv. En av grunnene til at jeg ikke orker mer er fordi jeg stort sett føler meg oversett, lite verdsatt, han er dårlig til å ta seg av barnet vårt og så har vi en på vei itillegg. og han har seg selv så jævlig i sentrum at jeg blir kvalm. Er så lei så lei. Hadde tusen ting på hjerte som jeg virkelig trengte å få lettet på, så gadd han ikke engang å høre på meg:-( jeg tok det opp på en ordentlig saklig måte, eller prøvde, fordi han gadd jo ikke høre på meg så. Måtte sende han en meld for å "dumpe han ferdig". Åå jeg er så sinna og lei meg, for en dritt"mann"! Blæææ.. Måtte bare få det ut :-(

Anonymous poster hash: 1a5de...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra ham etter håret til familievernkontoret jo før jo heller!

Flytter dere fra hverandre så må dere jo til megling uansett.

Hvordan reagerte han på sms'en da?

Anonymous poster hash: 16852...49b
Skrevet

Jeg får han vel aldri frivillig med på noe slikt vil jeg tro. Han overså den også(smsen ), som vanlig:-) får pakke kofferten og dra hjem til min mor noen dager, så Kansje han forstår alvoret.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jøss.Erre mulig. Du har i alle fall helt rett i ditt klagemål, han der tar virkelig kaka mht å overse kona!

Skrevet

Jupp, tror han rett og slett gir F...! :-(

Skrevet

Jeg får han vel aldri frivillig med på noe slikt vil jeg tro. Han overså den også(smsen ), som vanlig:-) får pakke kofferten og dra hjem til min mor noen dager, så Kansje han forstår alvoret.

Det er jo helt utrolig. Pashla har rett... han der tar kaka mht å overse kona!

Støtter deg i å dra til din mor noen dager så han forstår. Og hvis han ikke får opp øynene da, så tror jeg faktisk du får det bedre uten ham. En som ikke evner å ta mer hensyn til partneren bør egentlig bare leve alene. Burde kommet med en advarsel tatovert i panna slike menn! :sinna:

Du kan derimot få et bedre liv enn å leve med en mann som behandler deg slik.

Ta vare på deg selv fremover og gjør det som er riktigst for deg. Barna dine fortjener også mer enn å vokse opp med å se at pappa gir f... i mamma.

Klem i natten til deg

Anonymous poster hash: 16852...49b

Skrevet

Tusen takk for svar:-) varmer godt i sjela! Får pakke og dra i morgen, mens han er på jobb. Bare legge igjen et lite brev. Kansje han får øynene opp. Hvis ikke får jeg det nok bedre uten ja. Føler ikke han er til stor hjelp akkurat, bortsett fra økonomisk, men det får heller være..

Skrevet

Heier på deg HI. Håper han våkner nå, men hvor lenge klarer han å holde seg 'våken'? Høres ikke ut som et stort tap for deg da. Håper du blir kvitt han.

Anonymous poster hash: e3bc1...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...