Gå til innhold

Tenk på meg

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Kjære alle.

Mellom 9 og 15 tenk på meg som tar massiv eksamen. Vær så snill.

Overfør via telepati og høyere makter den kunnskapen jeg egentlig har, så jeg husker den.

På forhånd takk, gådd bless ju ål.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fru Banderas
Skrevet

Hva skal man vel med søvn.

Skrevet

Tvi tvi! Jeg krysser fingre og alt annet og sender styrkende tanker.

Gjest Kira
Skrevet

Ønsker deg masse lykke til i dag! Nå er det lenge siden jeg har hatt en eksamen, men husker godt hvor nervøs man kan bli rett før det smeller. Så skjønner at det har vært minimalt med søvn i natt.

Krysser fingre, tær og alt som krysses kan!

Skrevet

Tenker på deg! PS: Herre min hatt sover dere aldri??

Skrevet

Lykke til i bøtter og spann!!!!!

Skrevet

Tenker på deg. No er det faktisk snart 3 år sida siste eksamen, og eg har glømt kor kjipt det var. Så eg er litt misunnelig på dykk studentar ;)

Skrevet

Lykke til, du knuser til! Husk - pass deg dommer, Patetica kommer!

Skrevet

Tenker på deg. No er det faktisk snart 3 år sida siste eksamen, og eg har glømt kor kjipt det var. Så eg er litt misunnelig på dykk studentar ;)

Uæh, jeg er overhodet ikke misunnelig enda det er enda lenger siden. Aldri aldri aldri aldri mer eksamen.

Skrevet

Uæh, jeg er overhodet ikke misunnelig enda det er enda lenger siden. Aldri aldri aldri aldri mer eksamen.
Funderar på meir vidareutdanning, eg..
Skrevet

Joda, ser den, men har gjort den biten også, med alle sine tilhørende eksamener, er derfor jeg er så sykt glad for å være ferdig. Ikke med å lære, selvsagt, men med å vurderes i eksamensform/oppgaveform. Har studiepoeng opp til kråsen så det er lite trolig at jeg blir en av de pensjonistene som tar en ekstra bachelor - da skal jeg bare kose meg med fine kurs uten vurdering.

Skrevet

Joda, ser den, men har gjort den biten også, med alle sine tilhørende eksamener, er derfor jeg er så sykt glad for å være ferdig. Ikke med å lære, selvsagt, men med å vurderes i eksamensform/oppgaveform. Har studiepoeng opp til kråsen så det er lite trolig at jeg blir en av de pensjonistene som tar en ekstra bachelor - da skal jeg bare kose meg med fine kurs uten vurdering.
Hadde eg vore pensjonist i universitetsby hadde eg nok gått på opne forelesningar stadig vekk. Men eksamen er berre eit nødvendig onde for å få uttelling for det ein lærer, som pensjonist hadde eg heilt klart skippa det.
Skrevet

Hadde eg vore pensjonist i universitetsby hadde eg nok gått på opne forelesningar stadig vekk. Men eksamen er berre eit nødvendig onde for å få uttelling for det ein lærer, som pensjonist hadde eg heilt klart skippa det.

Ikke sant - jeg synes jo eksamen er et nødvendig onde og ikke tingenes mening og mål når jeg sitter på den andre siden av bordet også. Det viktige er læring.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Lykke til! Dette klarer du! :)

Skrevet

Jeg ser hva kl. er og tenker jeg kan i det minste ønske deg lykke til i innspurten og være spent på hvordan det gikk :D

Skrevet

Tenker på deg de siste 4 minuttene før slutt! Vedder på at det har gått bra!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Gubbevaremævæl så mange lykke til-er da!

Vel, da er det hvertfall overstått.

ALT for stort emne på alt for kort tid. Skulle helst sett at det var delt opp i minst to eksamener, så man i det minste kommer opp i alt man har lest om.

Men - nå er det gjort - jeg er ikke kjempefornøyd i det hele tatt :-/ men nå har jeg ...

oi, jeg har faktisk sommerferie i ca. tre og en halv måned!

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Gubbevaremævæl så mange lykke til-er da!

Vel, da er det hvertfall overstått.

ALT for stort emne på alt for kort tid. Skulle helst sett at det var delt opp i minst to eksamener, så man i det minste kommer opp i alt man har lest om.

Men - nå er det gjort - jeg er ikke kjempefornøyd i det hele tatt :-/ men nå har jeg ...

oi, jeg har faktisk sommerferie i ca. tre og en halv måned!

Liker feriedelen og håper resten har gått bedre enn forventet :)

Skrevet

Så det ikke før nå, får tenke på deg i ettertid ;) 

Kos deg med laaaang ferie! 

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Slenger på noen ettertanker jeg også!! 3 måneder ferie er ikke dumt (det kommer fra hun som tok sommerferie etter påske!)

Skrevet

Har tenkt på deg, bare ikke fått skrevet det. Gikk det bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...