Gå til innhold

Stokke Tripp Trapp hjelp....!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor NY må stolen være for å kunne bruke babyset på den? Prøver å finne brukt men er så få som selger de nyeste på finn osv...

 

Ender vel opp med å kjøpe alt nytt til 2700kr, men hadde vært greit å kjøpt en brukt rimeligere og heller male og fikse den, og kjøpe babyset til den.

 

Så, noen som vet?

Og.. Må bare spørre, noen som vil selge sin??

 

Anonymous poster hash: 8a9cf...53d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er etter 2003. Står på esken til babysettet hvertfall :-)

Skrevet

Dette vet jeg egentlig ikke, men jeg kan ikke se det er gjort noen spesielle forandringer med stolen opp gjennom årene.

Jobbet på babyshop for10 år siden og tripp trapp stolen vi har er identisk med den jeg pleide å selge.

Og den ser helt lit ut som den jeg hadde da jeg var liten.

Er du usikker, hør med stokke :) Finner vel kontaktinformasjon på nettsiden

 

Anonymous poster hash: 8894b...910

Skrevet

Det står på stokke sine sider. jeg tror de må være fra 2003.

det er gjort en endring på ryggen, det er enten bredere eller smalere mellomrom mellom plankene i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...