Gå til innhold

Hvor er barnemat billig? u/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: ad3a3...917

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Sverige ;)

 

Anonymous poster hash: d2c4e...aad

Skrevet

Hehe, tenkte på butikker i Norge..

 

Anonymous poster hash: ad3a3...917

Skrevet

Lag selv? Er jo ikke akkurat vanskelig..

 

Anonymous poster hash: 13a3f...aa0

Skrevet

Billigst (og enklere enn å dra i butikken) er å lage selv, og fryse ned i poser.

Skrevet

Hvordan lager dere mos ut av kjøtt og fisk da?

 

Anonymous poster hash: 9b7a1...b0f

Skrevet

Koker det sammen med grønnsaker og sper med væske (kokevannet, vann, melk) og koser med stavmikser ;)

 

Anonymous poster hash: 7bcf1...872

Skrevet

Koker det sammen med grønnsaker og sper med væske (kokevannet, vann, melk) og koser med stavmikser ;)

 

Anonymous poster hash: 7bcf1...872

Koser med stavmikser faktisk. Morsomt bilde i hodet ;)

Men ja, enten stavmikser eller blender. Blir så bra at. Alt kan i grunnen moses til babymat så lenge man passer på saltinnholdet.

Skrevet

Hva menes med u/t?

 

Anonymous poster hash: c35e3...861

Skrevet

Hva menes med u/t?

 

Anonymous poster hash: c35e3...861

Uten tekst

 

Anonymous poster hash: ad3a3...917

Skrevet

Men slike fruktpure og grøter da? Er ikke sånn som lager grøt hjemme jeg altså. Middag går greit

 

Anonymous poster hash: ad3a3...917

Skrevet

 

Hva menes med u/t?

 

Anonymous poster hash: c35e3...861

Uten tekst

 

Anonymous poster hash: ad3a3...917

Takk :-)

 

Anonymous poster hash: c35e3...861

Skrevet

Men slike fruktpure og grøter da? Er ikke sånn som lager grøt hjemme jeg altså. Middag går greit

 

Anonymous poster hash: ad3a3...917

Fruktpureer og grønnsaksmos er jo det letteste. Kok mørt, mos med gaffel og bland med litt morsmelk.

 

Anonymous poster hash: 22298...46f

Skrevet

Ja, f.eks havregrøt er skikkelig vanskelig :P

 

Ungen trenger ikke ferdigmat altså, du kan finknuse havregryn og lage helt fin og sunn grøt til barnet og samtidig lage ei skål til deg selv. Litt most frukt i grøten, så har du det:)

Skrevet

Det kostar det samme/litt meir på spar enn andre butikkar, men som trumfmedlem får du 25% bonus på barnemat. Så i sum blir nok spar billigast på alkurat det.

Skrevet

Det er ikke billig noen steder, men på generelt grunnlag er jo noen butikker billigere enn andre.

 



Anonymous poster hash: 4a1d4...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...