Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 I Sverige Anonymous poster hash: d2c4e...aad
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Hehe, tenkte på butikker i Norge.. Anonymous poster hash: ad3a3...917
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Lag selv? Er jo ikke akkurat vanskelig.. Anonymous poster hash: 13a3f...aa0
PrinsesseHengepupp Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Billigst (og enklere enn å dra i butikken) er å lage selv, og fryse ned i poser.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Hvordan lager dere mos ut av kjøtt og fisk da? Anonymous poster hash: 9b7a1...b0f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Koker det sammen med grønnsaker og sper med væske (kokevannet, vann, melk) og koser med stavmikser Anonymous poster hash: 7bcf1...872
PrinsesseHengepupp Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Koker det sammen med grønnsaker og sper med væske (kokevannet, vann, melk) og koser med stavmikser Anonymous poster hash: 7bcf1...872 Koser med stavmikser faktisk. Morsomt bilde i hodet Men ja, enten stavmikser eller blender. Blir så bra at. Alt kan i grunnen moses til babymat så lenge man passer på saltinnholdet.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Hva menes med u/t? Anonymous poster hash: c35e3...861
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Hva menes med u/t? Anonymous poster hash: c35e3...861 Uten tekst Anonymous poster hash: ad3a3...917
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Men slike fruktpure og grøter da? Er ikke sånn som lager grøt hjemme jeg altså. Middag går greit Anonymous poster hash: ad3a3...917
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Hva menes med u/t? Anonymous poster hash: c35e3...861 Uten tekst Anonymous poster hash: ad3a3...917 Takk :-) Anonymous poster hash: c35e3...861
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Men slike fruktpure og grøter da? Er ikke sånn som lager grøt hjemme jeg altså. Middag går greit Anonymous poster hash: ad3a3...917 Fruktpureer og grønnsaksmos er jo det letteste. Kok mørt, mos med gaffel og bland med litt morsmelk. Anonymous poster hash: 22298...46f
PRobert Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Ja, f.eks havregrøt er skikkelig vanskelig Ungen trenger ikke ferdigmat altså, du kan finknuse havregryn og lage helt fin og sunn grøt til barnet og samtidig lage ei skål til deg selv. Litt most frukt i grøten, så har du det:)
☆☆☆ Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 Det kostar det samme/litt meir på spar enn andre butikkar, men som trumfmedlem får du 25% bonus på barnemat. Så i sum blir nok spar billigast på alkurat det.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Det er ikke billig noen steder, men på generelt grunnlag er jo noen butikker billigere enn andre. Anonymous poster hash: 4a1d4...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå