Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Da har jeg NOK en soppinfeksjon gående.. Blir sprø! Og det gjør vondt å putte stikkpilla inn der i de røde og såre slimhinnene kan jeg eventuelt ta litt glidemiddel på? Lurer også på om noen har erfaring rundt sukker og candida. Må nok innrømme at jeg konsumerer endel sukker, kan det hjelpe om jeg kutter ned? Blir vanskelig, for er skikkelig sukker-junkie Synes synd på meg selv Anonymous poster hash: eb62e...de4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Det vil garantert hjelpe å kutte på sukkeret......dessverre Anonymous poster hash: 8fdfd...e54
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Du må som nr 2 sier kutte ut sukker. Det er utrolig hvor lite sukker som kan trigge sopp! Legg om kostholdet ditt slik at du spiser slik at du ikke blir sukker-sugen. Kutt drastisk ned på raske karbohydrater generelt, kutt alt sukker og få i deg mer riktig fett. Anonymous poster hash: 38e3c...a79
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Uff.. Takk for råd, men aner ikke hvordan jeg skal klare å kutte ut sukker! Må jeg kutte det HELT altså? Ikke en teskje i kaffen engang? Hva med frukt, det inneholder jo fruktsukker? Anonymous poster hash: eb62e...de4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Ikke nødvendigvis. Folk er forskjellige og reagerer forskjellig på sukker. Jeg er en sukker-junkie, men får aldri sopp etter at jeg kuttet ut tamponger. Spiser sunt ellers og har fine blodprøver. Anonymous poster hash: 9e717...0c5
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Det er sikkert individuelt, men jeg får også sopp med en gang det sklir ut med sukker. Kutter ikke absolutt alt, dvs spiser frukt osv i moderate mengder, men raffinert og tilsatt sukker er helt uaktuelt til vanlig. Det venner man seg raskt til. Anonymous poster hash: 1e5f2...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå