Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Har en på snart 11 mnd og jeg tenker å investere i enten sete eller vogn. Hva er best og bruke? Anonymous poster hash: a3f7f...c45
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Jeg liker best sykkelvogn. Da slipper jeg feil tyngdepunkt på sykkelen og det er enklere å sykle. Pluss at i vognen sitter barnet beskyttet for vær og vind, og det er alltid en fordel her på Vestlandet;) koselig der inne, har med litt leker ol. Anonymous poster hash: b22b0...b84
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Om du tenker at du skal ha flere barn i nær alder og bruker sykkel mye ville jeg gått for sykkelvogn, men om det bare skal brukes i ny og ne og ikke på lange distanser ville jeg gått for sykkelsete. Her har vi begge deler. Kjøpte sykkelvogn før andremann ble født og den brukes nesten hver dag til og fra bhg og i butikken, men nå er eldste så stor at han ikke vil sitte i vogna annet enn til og fra bhg men sykle selv så da er det blitt sykkelsete på¨minimannen. Anonymous poster hash: 86cd6...e86
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har begge deler, og tenker at det kommer an på bruksområde. Sykkelvogn er best til det meste: Bedre kjøreegenskaper, større komfort for barnet, mulighet til å ha med ekstra ting, mindre ubehagelig i regnvær osv. Sykkelsetet foretrekker jeg når jeg skal "bare en snartur" siden det er mindre styr å montere etc., når jeg skal la sykkelen stå i tyveriutsatte områder eller om jeg skal sykle i typiske bysentra hvor jeg bytter mye på å være i kjørebanen, på fortauer osv. Anonymous poster hash: 0e407...1ad
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Jeg likte igrunnen best sykkelsetet, men guttungen foretrekker selv vogna. Da kan han sovne på vei hjem fra bhg, slippe unna regn osv. Selv synes jeg sykkelvogna er litt irriterende, for den blir "hengende" litt etter over fartsdumper og slikt, er ikke fine sykkelstier over alt her vi bor. Begge deler til sitt bruk? Fikk tak i både sete og sykkelvogn til en billig penge på Finn.no, så det var en ok investering. Anonymous poster hash: b1bb1...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå