Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hva tenker dere om folk som har vært med i programmer ala "Trinny og Susannah"? Tenker dere at de har et sterkt oppmerksomhetsbehov, eller tenker dere at det er helt OK? Hva hadde dere tenkt om en av de ansatte i bhg/ skole hadde stilt opp? Lege/ helsesøster? Har det noe å si? Anonymous poster hash: 4f2c9...584
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Tenker ingenting om deltakerne. Men forstår ikke at to damer, med så tantete smak, har fått eget program. Har heller ikke sansen for frisøren og hun sminkedama. Anonymous poster hash: 5e8e0...fcd
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Jeg vet ikke om jeg tenker noe særlig om dem, men tror ikke jeg ville stilt opp selv. Så en gang en lærer som stilte opp i Sinnasnekkeren og syntes nok det var litt dårlig vurdert. Hun er nok en super lærer allikevel altså, men å blottstille et utrolig skittent bad, fullt kaos på kjøkkenet og på barnas rom, er ikke tillitsvekkende. Jeg ville ikke stilt opp på sånt fordi jeg trenger at jobbrelasjoner stoler på meg. Det jeg har reagert aller mest på var at en psykologistudent deltok på paradise hotel. Hvis hun er ferdigutdannet nå, angrer hun sikkert. Anonymous poster hash: 6e25e...684
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Hadde nok reagert om læreren ble med i Paradise hotel, ja! Syns det var litt rart med den jeimkunnskapslæreren som ble med i Hellstrøm også... Dårlig dømmekraft! Tenker at sånn som Sinnasnekkeren og Tid for hjem og Trinny og Susannah er noe annet enn Paradise, tross alt da;)! Anonymous poster hash: 4f2c9...584
Chl85 Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Jeg tenker litt sånn ; "Yaaawn... " også svitsjer jeg He he. Tenker egentlig ingenting da sånne bli ny program generelt er kjedelig, men de er heldige som får ny sveis og sminke-gratis! Om menneskene som er med tenker jeg ikke noe negativt om.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Det jeg tenker er at hele programmet er fake. Kjenner en av dem som har vært med på programmet, og hun er til vanlig en meget fiks jurist med god råd og fine klær. Tenk om de faktisk hadde gått rundt og plukket folk på gata. Anonymous poster hash: 18c28...e78
Nullstress;) Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Man må melde seg på. Jeg var inne å kikket på innmeldings-skjemaet på fem.no og der må man skrive hvorfor man vil være med og hva "din historie" er... Så her er det ikke noen tilfeldige møter Liker ikke stilen til disse to damene, og syntes ikke sminkøren heller gjør det noe "spesielt". Og jeg hadde ALDRI turt å stå i bare undertøyet foran kameraet Men eller tenker jeg ikke noe spesielt om de som melder seg på
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Jeg tenker at de kan ikke være riktig klok. Dette fordi at de lar to kjerringer med urgammel smak, stå og kjefte de huden full. Hadde aldri ville vært med på et sånt program og blitt behandlet på den måten som de to snerpene tillater seg å behandle deltakerene. Anonymous poster hash: 31086...d5c
PRobert Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 De er for gamle for meg, men skjønner at damer med null stil på 35-40+ synes det er ok å være med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå