Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Drar til Kreta i juni, nærmere bestemt agii apostoli. 2 voksne og fire småbarn. Den yngste er baby. Har hørt fortauene på kreta er veldig smale og at folk kjører som galninger der nede. Jeg har egentlig veldig lyst å ha med søskentrillen/tandemtrillen. Den er nesten like smal som en paraplytrille og barna sitter foran hverandre i den. Den smekkes lett sammen, bare til å vri på håndtaket. De to yngste må ha vogn samtidig som de to eldste må passes på. Hadde vært greit at en av oss foreldre hadde ledige hender. Vil det være et håpløst prosjekt å ta den med oss? Så håpløst at det er bedre med to paraplytriller i stedet? Anonymous poster hash: 93604...bda
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 dytter denne Anonymous poster hash: 93604...bda
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 hvis den er like smal som vanlig trille ville jeg absolutt tatt den med ja. Anonymous poster hash: 06f5e...c06
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 hvis den er like smal som vanlig trille ville jeg absolutt tatt den med ja. Anonymous poster hash: 06f5e...c06 Ja den er smalere og lettere enn simoen. Litt bredere enn en paraplytrille. Anonymous poster hash: 93604...bda
Førstemann Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Jeg ville tatt en istedet for to triller. Vi har brukt vanlig vogn når vi har vært der (OTH) og adri opplevd det som noe problem at det er for smalt. Endret 13. mai 2014 av Førstemann
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ville tatt en istedet for to triller. Vi har brukt vanlig vogn når vi har vært der (OTH) og adri opplevd det som noe problem at det er for smalt. Det hørtes fantastisk ut Håpte på et sånn svar. Da tror jeg at vi går for søskenvogna! Anonymous poster hash: 93604...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå