Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Betyr det vanligvis bifil, eller bare generelt interessert i mennesker? Anonymous poster hash: 9729f...1f7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Lurer bare, siden så mange krysser av for det. Bl.a. en kollega. Anonymous poster hash: 9729f...1f7
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Bifil eller biseksuell. Anonymous poster hash: 0ece3...c78
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Bifil eller biseksuell. Anonymous poster hash: 0ece3...c78 Det hun sa Anonymous poster hash: 39f08...4ad
Appelsinpiken Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Tja, for noen er det vel generell interesse i kontakt med andre mennesker, uavhengig av legning.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Jeg ser ikke på FB som et sjekkested så jeg tenker at vedkommende er liker begge kjønn som venn Anonymous poster hash: aaae7...4d3
Gjest Antarctica Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Undersøker dere virkelig dette hos FB-venner?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Tror ikke du skal legge så mye i det Anonymous poster hash: ed442...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå