Gå til innhold

Hvilke sko bruker du til thigts?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilsen motevraket, hun som ikke vet hvilke sko hun skal kjøpe til våren.



Anonymous poster hash: 53a10...fcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange fine typer ballerina sko :-)

 

Anonymous poster hash: 9dc46...7b8

Skrevet

Alt utenom pumps. 



Anonymous poster hash: 8e67b...966
Skrevet

 

Alt utenom pumps. 

 

Anonymous poster hash: 8e67b...966

 

Nå måtte jeg google. 

Pumps, er det ballerinasko med høy hæl? Nei, det bruker jeg ikke.

Ballerina uten hæl kan jeg bruke. :)

 

Anonymous poster hash: 53a10...fcd

Skrevet

 

Alt utenom pumps.

 

Anonymous poster hash: 8e67b...966

Skatesko og tights er det verste!!!:P

Skrevet

Støvletter etter små (lave) tøysko. Liker best støvletter, da ser tightsen ut som strømpebukse, siden jeg bruker lang singlet eller skjørt over. 

Skrevet

Takk, nå har jeg litt å se på.:)

 

Anonymous poster hash: 53a10...fcd

Skrevet

Nja, skatesko er grusomt uansett hva man har til. Converse er jeg så vant til at det går igrunnen greit.

 

Joggesko likeså, med mindre man faktisk trener.

 

Pumps er ikke pent fordi det som regel ser teit ut med f.eks svart tights, en bit hud før man har hæl og sko osv. 

 

Regner med du mener tights som er under noe? Altså ikke bare tights? Det ser dumt ut uansett hvilke sko du har til. 



Anonymous poster hash: 8e67b...966
Skrevet

Støvletter etter små (lave) tøysko. Liker best støvletter, da ser tightsen ut som strømpebukse, siden jeg bruker lang singlet eller skjørt over. 

Ja, jeg liker støvletter, men nå er det jo vår.

 

Anonymous poster hash: 53a10...fcd

Skrevet

Hehe, ikke kjøp tights, så blir alt lettere :)

Skrevet

Hehe, ikke kjøp tights, så blir alt lettere :)

Skulle akkurat til å si det samme! 😂

 

Anonymous poster hash: 21e50...717

Skrevet

Ikke tights? Hvilke bukser bruker dere da?

Jeg trenger nok et lite motekurs.



Anonymous poster hash: 53a10...fcd
Skrevet

Enig i det, dropp tights og bruk strømpebukse om du MÅ ha noe under kjoler eller skjørt:) 



Anonymous poster hash: 8e67b...966
Skrevet

 

Ikke tights? Hvilke bukser bruker dere da?

Jeg trenger nok et lite motekurs.

 

Anonymous poster hash: 53a10...fcd

 

Eh, jeans? Du vet, dongeri? :P Hva skal du med tights egentlig? ( med mindre du er gravid og ikke klarer å gå med annet da, unntakstilstand osv)

 

Anonymous poster hash: 8e67b...966

Skrevet

Jeg har dongeri, men jeg føler meg ikke vel i det. Jeg bruker som regel lange t-skjorter og tights. 

Har noen ekstra kilo å dra på og føler meg enda større i dongeri.



Anonymous poster hash: 53a10...fcd
Skrevet

Jeg går bare i tights når jeg løper, så altså joggesko...

Men døtrene mine går mye i det, og de går egentlig i alt...ballerina, converse, toms, pumps. Det er tenåringer, så kanskje en litt annen stil, men det er det eneste jeg har å komme med :)

 

Anonymous poster hash: a135a...9d7

Skrevet

Vi som er runde over magen kan ikke gå med jeans, eh, du vet dongeri.

Jo viKAN ja, men det SER ikke bra ut,og det KJENNES stramt og vondt og fælt ut.

 

Jeg har stretsjeans, og vanlige jeans selv i mange varianter, alt fra Salsajeans, til levis, og billige sparkjøp dongri.

 

Det er å blir samma greia, jeg er 95 cm rundt livet. Og det er håpløst å se bra ut, og føle seg vel i jeans.

 

Takk guuud for svart thigts og lange pene t skjorter.



Anonymous poster hash: d4983...38d
Skrevet

For noe tull. Jeg er selv 98cm rundt livet, og det går HELT fint an å gå i jeans. Nå vet ikke jeg om du har lår som en sumobryter, men hvis ikke er det helt kurant å gå med veldig lave skinnyjeans. Bruker gjerne en litt løs topp/skjorte av noe slag over. Gjerne pumps til dette, lange bein osv vet du.

 

Ellers går jeg mye med skjørt i alle fasonger, en god hold-in for å glatte ut og vips, man ser bra ut i det meste. 

 

Cluet er å vite hvilke jeans som ser bra ut, hvor tjukke jeans du kan ha osv. Selv om jeg kler skinny er det ikke sikkert du gjør det, tipper vi har forskjellig fasong selv om livvidda er ca den samme.



Anonymous poster hash: 8e67b...966
Skrevet

Jeg skjønner at du synes det er kjipt og ubehagelig at du er litt for stor og at jeans ikke sitter som de pleide. Men finner du en fin i rett størrelse så er de behagelige da også.
Tights var greit en liten periode.

 

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg heller satset på tykkere strømpebukser, med støveletter til, boots om du ska være casual og høyhæla om du vil dresses litt mer opp. Til de tykke strømpebuksene kan du bruke miniskjørt under litt store lange bluser. Så pynter du til med fint hår og sminke, og et armbånd.

 

 

KUTT tightsen :D:D:D
 

Skrevet

Det er ikke ofte jeg bruker tights, men helt tettsittende jeans med strech bruker jeg ofte. På våren bruker jeg slip on ala toms,  ballerina, converse eller pene sandaler. Er det varmt nok syns jeg det er pent med tåsandaler med litt bling.

Skrevet

Crocs

 

Anonymous poster hash: 9a564...a26

Skrevet

Ta deg en tur på Bik bok å prøv jeans du, de er bare herlige :)

 

Anonymous poster hash: a2cd7...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...