Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Min mor er bipolar og alkoholiker. Hun er uføretrygdet og har en helt elendig økonomisk sans. Hun roter bort penger ig tar opp lån og er generelt helt håpløs!! Og så har hun nok en gang "lurt" meg til å låne henne penger jeg garantert aldri får igjen!! Og dette i en periode i livet hvor vi sparer for harde livet! Vi unner ossbingenting ekstra og jeg tar all ekstra jobb jeg kan få! Jeg er utrolig glad i moren min, og noe i me vil aldri gi henne opp. Hun var en fantastisk mamma for oss da vi var små ig har nok mye av æren for at vi er tre "vellykkede" voksne i dag (altså barna hennes). Hun har voldt oss mange sorger opp gjennom men likevel mister jeg aldri håpet om at ting skal ordne seg. Likevel, må innrømme at jeg av og til skulle ønske hun hadde lykkes i sine forsøk på å ende det hele. Helt grusomt forferdelig å si, men jeg blir så fortvilet innimellom!!!!!! Takk og lov så har hun altså ikke lykkes, men jeg lurer på hva fremtiden vil bringe. Jeg frykter at hun alltid vil være en "byrde", jeg er sliten av det. Huff!! Jeg ville ingenting med dette innlegget, måtte bare lufte ut litt frustrasjon!!! Anonymous poster hash: 3a4ec...150
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Beklager alle skrivefeil, skriver på mobil. Anonymous poster hash: 3a4ec...150
☆☆☆ Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Du kan ikkje endre mor di, skal du ha endring er det deg sjølv du må ta tak i. Det er ikkje akkurat ei lett oppgåve, men du må nok slutte å tru på henne samstundes som du ikkje gir opp håpet. Du kan gi ho oppmerksomhet, kjærleik og tid. Men ikkje pengar, med mindre det er som ei gåve du har råd til å gi og ønskar å gi. Endret 7. mai 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Et veldig godt råd! Ja, jeg må nok kun gi penger når jeg har råd til å gi dem bort. Desverre er jeg dårlig på å si nei til henne, men når jeg blir "lurt" så er jo det mye mer ødeleggende for forholdet vårt enn et enkelt "nei". Jeg får bare bite i det sure eplet, innse at hun ikke endrer seg og st det er jeg som må skifte taktikk.. Anonymous poster hash: 3a4ec...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå