Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #27 Skrevet 7. mai 2014 Takk for mange gode forslag Trenger nødvendigvis ikke være på M, bare ute etter hva dere mener klinger med navnet. Er verken unge eller sosialklienter her heller hi Matheo med h er faktisk en slavisk versjon av italienske Matteo. Begge deler kommer igjen fra Mathias. Synes dere som ikke liker navnet kan holde dere for gode til å være så innmari frekke. Blir helt satt ut! Sønnen min heter Matheo, vi synes det er et nydelig navn, i tillegg til at det er oppkalling. Vi er hverken unge eller sosialklienter.. Folk må slutte å generalisere så mye, er det ikke slitsomt å være så dømmende? Mange flotte navn som passer til. Er nok fint med noe i samme gata. Ønsker du jentenavn som også starter på M? Anonymous poster hash: 5b1b2...e67 Anonymous poster hash: 7a829...d7e
Gjest Antarctica Skrevet 7. mai 2014 #29 Skrevet 7. mai 2014 Jeg syns flere navn på samme bokstav blir litt for "mormor og de 8 ungene", så jeg vil foreslå noe som begynner på en annen bokstav. Helst en konsonant, for det er tungt å si "Matheo og Eva", det blir fort "mateoåeva". Hva med: Birgitte Vera Lillian Stella Karine Jannike Naomi
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #32 Skrevet 8. mai 2014 Amanda, Amalie, Aurora, Emily,Emilie, Filippa, Julia, Maja, Madeleine, Nicoline, Stella, Sofia/ Sophia, Thea, :-) Anonymous poster hash: 5b1b2...e67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå