Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Gravid uke 22 og det har vært helt problemfritt bortsett fra litt ryggverk. De siste fire dagene har jeg hatt smerter i høyre hofte som har blitt sterkere. Regner jo med litt kroppslige plager og ikke bekymret egentlig. Nå er jeg viden kjent for å aldri gå til legen og å tøye strikken for langt. Nå som jeg er gravid så lurer jeg. Er vondere og vondere hofte grunn til et legebesøk? Anonymous poster hash: aea09...e4e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Jeg går til lege når jeg behøver henvisning, resept, sykmelding eller ikke skjønner hva jeg feiler og plages av det. Det du beskriver hadde jeg neppe gått til lege med, med mindre du behøver sykmelding. Anonymous poster hash: d5592...1fc
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Jeg går til lege når jeg behøver henvisning, resept, sykmelding eller ikke skjønner hva jeg feiler og plages av det. Det du beskriver hadde jeg neppe gått til lege med, med mindre du behøver sykmelding. Anonymous poster hash: d5592...1fc Nei. Ikke sykemelding. :-) Tenkte mer på eventuelle plager som burde tas tak i med en gang. Aner ikke hvordan bekkenløsning kan starte feks. Kanskje jeg burde få noe behandling. Anonymous poster hash: aea09...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå