Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hva mener de med 3% bonus når di handler på flust? Er det sånn at man får avslag eller er det bare at man sparer opp poeng på flustkontoen? Skjønner ikke helt det der..... Anonymous poster hash: 97bd1...92e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Du sparer opp poeng på Trumf-kontoen.. Anonymous poster hash: 65a6b...f11
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Du sparer opp på trumf-kontoen din. Anonymous poster hash: 50861...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå