Gå til innhold

Hvor viktig er kyssing/kosing i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren kysser og koser aldri. Det er av og til et kyss på munnen, men det kan gå mnder i mellom. Nå er han gira på sex for første gang etter fødselen.. Jeg synes det er rart å skal gå rett på sex siden vi kanskje har kysset tre ganger på siste året!!! Er dere enige? Hvor ofte kysser dere?

Anonymous poster hash: c858d...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kysser hver dag og veldig ofte. Starter alltid dagen med et kyss i sengen før vi står opp. Og stopper opp og holder rundt hverandre of kysser flere ganger om dagen.. Viktig for meg og oss :-)

Skrevet

Kysser hver dag. Småkyssing innimellom når vi går forbi hverandre i hverdagen og når vi "skilles" på morgenen, samt tungekyss/klining hver kveld når vi sier god natt- og hver gang vi har sex :)

Skrevet

Små suss i løpet av dagen :) er ikke noe veldig interessert i tungekysse. Kos derimot er det mye av. Elsker å krølle meg inn i armkroken hans og at han tar på meg ;)

Anonymous poster hash: 23b09...769

Skrevet

Okey, ser flere kysser hver dag. Da kan jeg si at vi må bli flinkere og.. Synes bare skrittet mellom å kysse to-tre ganger det siste året, til å ha sex er så stort.. Enig?

Skrevet

Okey, ser flere kysser hver dag. Da kan jeg si at vi må bli flinkere og.. Synes bare skrittet mellom å kysse to-tre ganger det siste året, til å ha sex er så stort.. Enig?

Veldig enig med deg i det!

Jeg hadde ikke følt den nærheten jeg trenger i en slik situasjon.

Nå er jeg singel for tiden, men for meg er det veldig viktig med den daglige kosen, kyssing, stryke på, klem. I forhold jeg har vært i så har det alltid vært kyss om morgenen, før vi går hver til vårt til jobb, ofte når vi kommer hjem igjen, og ellers når vi måtte føle for det. Og alltid om kvelden før vi sovner.

Det virker som om du og mannen har veldig forskjellig behov på akkurat dette feltet. Les litt om kjærlighetens fem språk. Google det så finner du en del, men det er også utgitt en bok om det. Hvis mannen f.eks. føler seg elsket hvis noen hjelper ham med praktiske ting eller gir ham en gave, da er det også slike ting han vil gjøre overfor den han elsker. Man gjør som regel mot andre det man ønsker selv. Men hvis du trenger daglig oppmerksomhet i form av kroppslig nærhet (ikke bare sex) da vil ikke du forstå mannens "kjærlighetsspråk". Så les litt om det og få gjerne mannen til å se på det også, for da kan begge gjøre mer for å møte den andre på den dere trenger.

Anonymous poster hash: 49dbf...533

Skrevet

Hvorfor kysser dere ikke mer enn Tor tre ganger i året? Når hadde dere sex sist?

Anonymous poster hash: 57695...7ae

Skrevet

I mitt forrige forhold kysset vi aldri. Det var heeelt dødt. Jeg savnet det ikke heller, tenkte aldri over det. I mitt nåværende forhold koser og nusser vi ofte. Nuss i senga før han står opp (står opp før meg). Nuss før en av oss går om morningen. Gode klemmer i løpet av dagen, smådasking på rumpa osv. Har vi tid til å ligge i sofaen og se tv hender det vi kliner eller bare koser (men vi ligger sjeldent sånn i sofaen, har ikke tid til det i hverdagen) Alltid kyss og kos før vi sovner. Kysser ikke alltid under sex... Og vi holder sjeldent eller aldri hender. Vi er heller ikke særlig kosete og nussete i offentligheten.

Anonymous poster hash: 6a7c6...fc7

Skrevet

Hvorfor kysser dere ikke mer enn Tor tre ganger i året? Når hadde dere sex sist?

Anonymous poster hash: 57695...7ae

han virker ikke til å ha behov for det. Så når jeg prøver å kysse han så lager han til trutmunn og det virker ikke akkurat som om han er veldig gira heller, så orker ikke prøve jeg heller.. Og jeg kan ikke tvinge han, det blir bare falskt? Sex hadde vi sist i sommer..:-( fikk barn i januar da, så har vel litt å si graviditeten.... Huff og sukk for et tragisk forhold skjønner jeg...

Skrevet

I mitt forrige forhold kysset vi aldri. Det var heeelt dødt. Jeg savnet det ikke heller, tenkte aldri over det. I mitt nåværende forhold koser og nusser vi ofte. Nuss i senga før han står opp (står opp før meg). Nuss før en av oss går om morningen. Gode klemmer i løpet av dagen, smådasking på rumpa osv. Har vi tid til å ligge i sofaen og se tv hender det vi kliner eller bare koser (men vi ligger sjeldent sånn i sofaen, har ikke tid til det i hverdagen) Alltid kyss og kos før vi sovner. Kysser ikke alltid under sex... Og vi holder sjeldent eller aldri hender. Vi er heller ikke særlig kosete og nussete i offentligheten.

Anonymous poster hash: 6a7c6...fc7

huff, dødt her og da skjønner jeg.. Men han gir uttrykk for at han vil ha sex. Jeg synes det blir så rart å ha sex når vi aldri ellers er borti hverandre.. Er det teit av meg?

Skrevet

Ah,,,, det der er veldig individuelt. Ene søsteren min og mannen er lite fysiske mpt hverandre. Hun er rett og slett ikke så kosete.

Jeg der i mot er veldig veldig kosen, og elsker og få kos. Vi stryker på hverandre, kysser og kliner (faktisk... ) holder hender og sitter inntil hverandre i sofaen mange mange mange ganger hver dag.

Noen eksempler kan være, jeg står på badet og sminker meg, han kommer inn for å hente bleie til minsten, men kommer bortom og holder rundt meg og kysser meg. så går han igjen. Vi smiler til hverandre.

Eller jeg kan stå på kjøkkenet i timer og lage mat, og han er innom meg x-anntal ganger, kysser meg i nakken, tar på meg, forteller at maten ser god ut og at jeg er flink. Når maten er klar ber jeg alle sette seg, og jeg serverer maten som regel ferdig på tallerken, gir han et godt kyss og sier god appetit.

Eller han står ute og holder på i hagen. Jeg går ut for å ta litt luft, og går bort og inn i armene hans og gir han et kyss, når vi likevel skulle snakke om hvilken leverandør av ferdigplen vi f.eks sku velge.

osv osv osv.

Vi har vært sammen i mange år. Og dette er helt naturlig for oss. Vi trenger dette og elsker å ha det sånn. Kunne ikke drømme om å ikke få masse kos og nuss hver dag. Når vi legger oss koser vi oss alltid, enten ved at vi har s*x , og har vi ikke det, så tuller vi, kysser og koser til vi til slutt bare sovner aånn vi ligger :)

Vi elsker dette, og andre synes kanskje det er alt alt altfor mye. Men det plager ikke meg. Vi er ikke de innpåslitne som skal bevise noe for noen. Vi bare har det veldig godt sammen, på vår måte.

Andre har det godt sammen på sin måte :)

Skrevet

Ah,,,, det der er veldig individuelt. Ene søsteren min og mannen er lite fysiske mpt hverandre. Hun er rett og slett ikke så kosete.

Jeg der i mot er veldig veldig kosen, og elsker og få kos. Vi stryker på hverandre, kysser og kliner (faktisk... ) holder hender og sitter inntil hverandre i sofaen mange mange mange ganger hver dag.

Noen eksempler kan være, jeg står på badet og sminker meg, han kommer inn for å hente bleie til minsten, men kommer bortom og holder rundt meg og kysser meg. så går han igjen. Vi smiler til hverandre.

Eller jeg kan stå på kjøkkenet i timer og lage mat, og han er innom meg x-anntal ganger, kysser meg i nakken, tar på meg, forteller at maten ser god ut og at jeg er flink. Når maten er klar ber jeg alle sette seg, og jeg serverer maten som regel ferdig på tallerken, gir han et godt kyss og sier god appetit.

Eller han står ute og holder på i hagen. Jeg går ut for å ta litt luft, og går bort og inn i armene hans og gir han et kyss, når vi likevel skulle snakke om hvilken leverandør av ferdigplen vi f.eks sku velge.

osv osv osv.

Vi har vært sammen i mange år. Og dette er helt naturlig for oss. Vi trenger dette og elsker å ha det sånn. Kunne ikke drømme om å ikke få masse kos og nuss hver dag. Når vi legger oss koser vi oss alltid, enten ved at vi har s*x , og har vi ikke det, så tuller vi, kysser og koser til vi til slutt bare sovner aånn vi ligger :)

Vi elsker dette, og andre synes kanskje det er alt alt altfor mye. Men det plager ikke meg. Vi er ikke de innpåslitne som skal bevise noe for noen. Vi bare har det veldig godt sammen, på vår måte.

Andre har det godt sammen på sin måte :)

Akkurat slik vil jeg også ha det i mitt neste forhold :)

Har denne mannen din en kloning??? ;)

Anonymous poster hash: 49dbf...533

Skrevet

For meg er det veldig viktig. Hadde ikke overlevd uten "hverdagsromantikken". Syns nesten den er viktigere enn å ha sex så ofte..

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvert eneste goddag og farvel ledsages av kyss, minst ett. Ellers så gjelds det ikke. Selv om vi bare kommer hjem fra jobb og møtes etter noen få timers atskillelse.

Skrevet

For min del er det stupviktig..

Det gir næring i forholdet. Skulle hatt så mye mer!

Skrevet

Det er så viktig for meg og! Han er så nøye på at vi ikke kan heve stemmen en desibel foran barna, og det er greit, men jeg mener det er viktig å vise barna at vi er glade i hverandre og! Jeg ønsker mer kos i hverdagen ja, ellers blir det bare kleint å ha sex.. Hi

Skrevet

Utrolig viktig for meg! Det er en del av limet i et forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...