Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Fikk lagt inn en hormonspiral av en gynekolog i starten av januar, helt ukomplisert. Hadde små blødninger til og fra den første måneden og deretter ingenting. Nå har jeg derimot hatt menstruasjonslignende smerter i 2-3 uker uten å ha noen blødninger, hva kan det være??? Livredd for å være gravid.... Anonymous poster hash: 79763...509
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har ikke hatt hormonsprial men har hatt prevansjonsringen Nuva og den ga meg menssmerter i 2 uker hver måned selv om jeg blødde i bare ca 5 dager. Det var ikke sånn i begynnelsen men kom etterhvert, jeg håpet at det skulle gå over men nei, så måtte slutte å bruke den, da gikk det over. I tillegg hadde jeg nesten kronisk underlivssopp inni vagina, det førte til smerter som lignet på menssmerter, det kom rett etter mensen var over. Så hadde faktisk vondt i nesten 3 uker hver mnd. Soppen ble og borte når jeg sluttet med ringen. Er ikke sikkert at min opplevelse er den samme som din, jeg ville dratt til legen el gynekolog om jeg var deg. Bedre å dra en gang for mye enn for lite. Man kan miste mensen av hormonspiral. Anonymous poster hash: 40123...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå