Gå til innhold

Bf som bare kritiserer meg foran ungene. Møkk lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag begynte han igjen, hver gang han er her for å hente /levere barna så er det noe han skal kritisere meg for. Jeg satt og pratet med barnet mitt. Da begynte han å kjefte for noe han mente jeg gjorde galt i fht barneoppdragelsen. Siden jeg er full av stress pga noe på jobben og mye ellers, pluss at jeg allerede har bygd opp et ubeskrivelig sinne til han, så ba jeg han kutte ut. Jeg sa med høy stemme at dette snakker vi som avtalt om på telefon når barna sover. Han avbrøt igjen min samtale med barnet og da sa jeg: Du kan bare gå! Adjø! Da reiste han seg og gikk.

Overreagerer jeg ? Jeg klarer bare ikke mer av den selvsentrerte mannen som bare suger energi ut av meg. Jeg har bestemt meg for å sette ned foten og ikke godta noe som helst fra han som jeg ikke hadde godtatt fra noen andre.

Anonymous poster hash: 342cc...f97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett ned foten og ikke inviter ham inn i hjemmet før både han og du klarer å besinne dere. Jeg måtte det for barnefar her. Kan kalte meg det ene og det andre, barnet vårt gråt seg i søvn fordi pappa var slem mot mamma og jeg måtte få hjelp av Bup for å sortere ut barnets følelser. Barnet endte opp med å ta veldig mye ansvar for meg fordi h*n skulle beskytte meg mot far. Helt sykt at jeg ikke så det tidligere :(

Nå får ikke far komme inn i hjemmet her. Når han ikke får det og ikke kan krangle så gidder han heller ikke å ha samvær. Vel, det er greit nok.

Anonymous poster hash: 273a7...d9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...