Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Andre som har hatt samme tanker? Min 5 år gamle jente ble storesøster for første gang for en mnd siden. Faren venter også snart barn på sin side, så hun blir snart storesøster til to. Litt av en overgang kan man si. Hun er vant til å få veldig mye oppmerksomhet, spesielt siden jeg har vært alene med henne. Nå er det babyen som får mye oppmerksomhet/kos, men det er jo naturlig siden hun er liten. Vi setter ikke femåringen i skyggen, men hun får klart litt mindre oppmerksomhet enn før. Hun gjør ofte saker og ting for å få oppmerksomhet, da også negative, så merker hun har behov for å bli ordentlig sett. Så da lurer jeg; kanskje jeg burde ta henne med ut alene for å finne på saker og ting, mens babyen er hjemme med far? Forteller jo henne at vi er glad i henne.. Merker også at jeg er irritabel, spesielt nå rett etter fødsel så er redd for at min eldste datter ikke skal føle seg elsket nok.. Anonymous poster hash: eaa97...3e3
☆☆☆ Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Eg har teke eldste (2år) med i svømmehallen ein gong i veka sida babyen kom, for at vi skal vere saman utan babyen. Det er litt hjelp i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå