Gå til innhold

19 uker, og magen verker noe sinnsykt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig høy terskel for å gå til legen, vet ikke helt hva som er normalt heller.

Jobber fullt i en hektisk jobb, og er helt utslitt når jeg kommer hjem. Det dundrer og verker i magen, skikkelige stikninger som gjør at jeg ikke vet om jeg skal sitte eller stå. Det gjør så utrolig vondt! 

Har ikke kjent noe spark eller noe, kun all denne strekkingen og stikkingen. Kjenner det stråler litt ut mot brystet til tider, men på søndager når jeg har fri er det litt bedre. 

SKAL det strekke og verke så sinnsykt? Blir jo kvalm og spyr som en gris etter endt arbeidsdag fordi det er så vondt, og jeg får brekninger hele tiden..

Anonymous poster hash: 00f5f...6d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha ringt en jordmor og forhørt meg, mest sannsynlig så må du trappe ned intensiteten på arbeidet ditt fordi det fremprovoserer sterke kynnere. Da kan du bli sykemeldt eller få svangerskapspenger.

Anonymous poster hash: 0fb25...def
Skrevet

Er det dette som er kynnere altså? Intens verking som kommer i pulseringer? 

Ja, får ta kontakt med jordmor i morgen og høre om det er noe å bekymre seg for.

Anonymous poster hash: 00f5f...6d4
Skrevet

Samme her. Har også kynnere. Disse er ikke til å ta feil av. Livmor blir helt stram og hard.

Ikke noe galt her. Jordmor mener jeg bare er veldig følsom og merker godt at lille vokser.

Uansett synes jeg du burde snakke med jordmor eller lege.

Anonymous poster hash: b5187...b99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...