Gå til innhold

Levering bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er hjemme med baby på permisjon og som også har unger i barnehage. Hvem leverer/henter i bhg. Bytter dere på det eller tar dere hvert sitt tidspunkt?

Anonymous poster hash: 01ce1...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det en selvfølge at den som er hjemme i permisjon leverer og henter i barnehagen, de trenger jo ikke full dag når en av oss er hjemme. Barnehagedagen har da stort sett blir fra ca 9 til 14.30/15.

Anonymous poster hash: 65f70...773
Skrevet

Jeg leverer hver dag (9.30). Mannen henter somregel, men hender jeg gjør det for at han skal få veldig kort dag

Anonymous poster hash: b6e12...9ba
Skrevet

Jeg leverte og henta da jeg hadde perm så dagene i bhgen ikke skulle bli så lange. Skulle far hentet og levert hadde de vært der fra 7.45-15.45 minst.

Anonymous poster hash: 57b75...95e

Skrevet

Jeg leverer, ca. kl. 10.

Vi bytter på å hente, ca. kl. 15.

Anonymous poster hash: ee57f...7c8

Skrevet

Mannen leverte siden jeg var sliten etter lite søvn og mye natt amming. Jeg hentet.

Anonymous poster hash: 05447...973
Skrevet

Jeg er i permisjon og leverer og henter. 9.30 til 14.30 -15.

Lillebror er med og vi har passet lurene hans inn slik at han er våkwn på den tiden.

Anonymous poster hash: cde43...55d

Skrevet

Far leverer siden han uansett skal ut av huset på morgenen.

Jeg henter ca 13-14.

Anonymous poster hash: 560df...03e
Skrevet

Jeg leverer mellom 9 og 9.30, og så henter jeg mellom 14.30 og 15. En dag i uken leverer far og det syns småen er stor stas. Da henter jeg, siden det betyr levering rundt åtte. Om det oppstår noe spesielt, så henter far på vei hjem fra jobb, men prøver å unngå det, da jeg syns 16 er litt sent.

Anonymous poster hash: fb225...ff0

Skrevet

Han leverer på vei til jobb. Jeg henter.

Anonymous poster hash: 69769...c6a
Skrevet

Jeg både leverer og henter mens jeg er i permisjon. Lever ca 8 og henter ca 4.

Anonymous poster hash: 38603...87f

Skrevet

Jeg leverer og henter, har gjort det alle fire permisjonene (og mellom også). Mannen jobber mye, så når han leverer/henter blir det veldig tidlig eller veldig sent. Men når han har mulighet, trår han til. 

Skrevet

Jeg leverer og henter. Mannen drar for tidlig, og kommer som regel for sent til å rekke åpningstidene.

Skrevet

Mannen leverer mellom 8 og 10, jeg henter mellom 14-15.

Anonymous poster hash: 66512...770

Skrevet

Jeg leverer og henter. Mannen jobber lange dager. Jeg leverer alt mellom 9-10 og henter 15. Avtaler av og til at mannen leverer eller henter. Da blir barna superglade! :)

Skrevet

Jeg blir så glad når jeg hører foreldre leverer i 9 tiden og henter 14 -15 tiden når de har permisjon. Hverdagen kommer fort igjen og ungene får lange dager i bhg. Når ungene begynner på skolen er det slutt på å kunne ta det rolig og drøye på morningene:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...