Gå til innhold

Hva har dere som lille lørdagskos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skeier ut med hjemmelaga pizza og kald øl til:-D

Godt at det snart er fredag og helg igjen:-)

Anonymous poster hash: c7b54...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unner meg en latte og litt 86% mørk sjokolade.

Anonymous poster hash: af556...7a7

Skrevet

Er sprengmett etter svinekotelettar med brokkoli, søtpotetstappe, salat og fetaostkrem. Ser ikkje for meg at eg nokon sinne kan vere svolten igjen.

Skrevet

Er sprengmett etter svinekotelettar med brokkoli, søtpotetstappe, salat og fetaostkrem. Ser ikkje for meg at eg nokon sinne kan vere svolten igjen.

Oppskrift på fetaostkrem?

Anonymous poster hash: 134df...ef9

Skrevet

Hjemmelagde fiskekaker i brun saus med kålstuing og poteter. Kanskje en baileys litt senere

Anonymous poster hash: 9708f...ea4

Skrevet

Ingenting enda, men når barna er i seng skal jeg ha salat med karbonadedeig i og masse pepsi max til :D 

Skrevet

Hadde god middag idag, pasta med saus av 2 eggeplommer og lett matfløte, revet parmesan, skinke, løk, hvitløk og erter (sjekk oppskrift på godt.no) Sprengmett, så ser ikke for meg mer mat idag, i såfall blir det melon:)

Anonymous poster hash: 4e5f9...6dd
Skrevet

Her blir det smoothie litt utpå kvelden - det er kos for meg! :)

Skrevet

Litt usikker, enten hjemmelagd pære og bananis ( med 2 ts sukker), blåbær og vaniljesaus eller litt mørk sjokolade. Noe blir det sikkert.

Anonymous poster hash: 9b6c4...fe1
Skrevet

Et Lite Eventyr :-)

Anonymous poster hash: b5c19...b89

Skrevet

Ikke rart halvparten av trådene her inne gjelder overvekt når onsdag er en dag man spiser lørdagskos

Anonymous poster hash: 15e68...817

Skrevet

dugg pæresorbet :)

Skrevet

Er onsdag lille lørdag??

Anonymous poster hash: 20098...047

Skrevet

Er onsdag lille lørdag??

Anonymous poster hash: 20098...047

Tydligvis, i gamle dager da jeg var ung var det fredag til nød torsdag, men nå er hver dag en fest! :ol::sjokolade::vekt::huh:

Anonymous poster hash: 9b6c4...fe1

Skrevet

Isbiter, dau cola og sterke smertestillende. Og en bunke mesoft til å tørke blodvann fra nesa.

Hver dag er en fest, bortsett fra de dagene man fyller med narkose-bakrus :-D

Mannen truet forresten med no reker til kvelds da, siden jeg ikke får spise eller drikke noe varmt. Reker er jo litt fest :-P

Skrevet

Oppskrift på fetaostkrem?

Anonymous poster hash: 134df...ef9

200 g fetaost, 3 ss kesam/rømme/creme fraiche, 1/4 raud chili og 1 fedd kvitløk. Kjørast til ein jamn puré/krem i blender eller med stavmixer.
Skrevet

Har skeiet ut i dag (hormonell sulten gravid dame på butikken) og koser meg med Cola zero og en pose med påskemix det var 50% på :) Namm...

Anonymous poster hash: edfd9...aba
Skrevet

Vannmelon :) Det var godt det! :)

Anonymous poster hash: 7a066...c62

Skrevet

Vin go god middag. masse karbohydrater ha ha

Skrevet

Nei, i dag kunne jeg like godt spist bæsj, er helt tett i pappen og nada smaksans, så da er det jo lite vits :S

Men altså... Er det noe kos igjen til helga dersom man koser seg hver kveld i uka også?

Anonymous poster hash: 2d433...3f2

Skrevet

Rock en rull og en boks med smågodt ❤️

Mannen som har kjøpt til meg for jeg får snart mensen og er sur og godtesyk😝

Anonymous poster hash: 92967...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...