Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Mistenker sopp i underlievt etter antibiotikakur. DET KLØR SÅ J*********! Hva kan man få mot dette?Er gravid....... Har smurt meg med youghurt naturell, men vet ikke om man kan ta det INNI skjeden når man er gravid? Noen tips? Anonymous poster hash: 4b62a...65b
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 God gammeldags grønnsåpe 👍 Anonymous poster hash: 91dfa...1e8
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Youghurt kan du glatt bruke i sjeden også. Ellers ville jeg snakket med legen, sånn for å finne ut om du kan bruke vagitorier og krem ellers. Anonymous poster hash: 5c06c...e7f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Takk for svar! Holder på å bli gærn her....:-( Adlri hatt slikt før..... holder det å spørre på apoteket kanskje?Men uff det er jo så kleint om det står folk rundt og man skal forklare:S Anonymous poster hash: 4b62a...65b
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Skriv en lapp og gi til den ansatte på apoteket. Anonymous poster hash: 7d129...e35
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har hatt sopp i svangerskapet og brukte canesten vagitorier. Viktig å bare bruke fingrene og ikke de dingsene man ellers bruker til å føre inn vagitoriene (husker ikke hva de heter, men det står uansett i vedlegget hva man skal gjøre som gravid). Anonymous poster hash: efd7b...9e6
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Er ikke kleint, google hva du skal ha på forhånd og spør konkret etter det. F.eks Canesten. Trenger ikke spørre allverdens heller, det ligger jo i hyllene og inneholder bruksanvisning. Anonymous poster hash: cbafb...0d6
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Jeg hadde det på samme måte. Legen konkluderte med at det var urinveisinfeksjon. Du trenger nok en tur til legen. Anonymous poster hash: b80a9...985
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Det er stor sannsynlighet for at det er sopp ja.. Vanlig å få når man er gravid og etter antibiotikakur. Jeg brukte Canesten under svangerskapet, spør på apoteket. Evt ta en tur til legen hvis du er usikker. Anonymous poster hash: ae09c...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå