Gå til innhold

Hva er din IQ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt spennende å høre hva andres IQ er. Min er visst 128

Anonymous poster hash: ca99a...3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke tallet. Men har svart på hvitt at IQ'en min er "betydelig over gjennomsnittet" og "meget intelligent". Det ble testet for en del år siden, men siden det ikke var selve IQ'en som var hovedfokus fikk jeg ikke tallet.

Tok en sånn test på nettet, og da kvalifiserte jeg visstnok til medlemsskap i Mensa, men husker ikke tallet jeg fikk da heller ;)  Sikkert fordi jeg tenker at jeg har det hodet jeg har, og ikke er så begeistret med å sette folk i bås.

Eneste jeg er opptatt av er at hvis jeg får barn så skal jeg være litt obs hvis de har spesielle evner. Jeg kjedet meg gjennom barndommen og skolegangen, og det fratok meg mye av gleden over å lære.

Fant heldigvis tilbake til det da jeg flere år senere begynte å studere. Men barn som er ekstra intelligent trenger å følges opp slik at de får nok stimuli slik at man ikke tar fra dem gleden ved å lære :)

Anonymous poster hash: 7b3db...fb2
Skrevet

Opp under 140, så rett under grensen for å kunne bli Mensa-medlem :)

Tok først den i illustrert Vitenskap, så tok jeg den danske Mensa-testen(som er bedre enn den norske). Og har tatt testene flere ganger, med samme resultat hver gang. Og det blir det samme for hver nye test jeg tar.

Anonymous poster hash: 30dca...10b
Skrevet

Skal visstnok ha iq på 134. Tatt mensatest på senteret i Oslo. 134 kvalifiserte visst ikke til medlemskap.

Anonymous poster hash: 0a732...a7e

Skrevet

144. Men synes ikke at jeg er så veldig intelligent egentlig.

Anonymous poster hash: 860d7...a9e
Skrevet

127

Anonymous poster hash: f264f...030

Skrevet

For tiden: like over 70 tenker jeg.

Skrevet

123, men hvis det stemmer at gjennomsnittet er lavere enn dette synes jeg synd i folk så svimete som jeg er :P

Skrevet

>135.

Anonymous poster hash: 919bb...09a
Skrevet

129.

Anonymous poster hash: e2c45...22b
Skrevet

Ettersom gjennomsnittet ligger på 108 så må jo tydligvis alle smartingene være her inne.

Anonymous poster hash: 4271f...e8c

Skrevet

Jeg har en IQ på 136, og har klart mensa-testen, men valgte å ikke melde meg inn. Jeg synes mye annet er viktigere her i verden, og mange med lavere IQ enn meg er mye klokere og har høyere EQ...

Anonymous poster hash: a9a37...0e5

Skrevet

Heller enn at alle smartinger er her inne kan det være at kun folk med høy IQ vil fortelle sin IQ-score, og dessuten er det jo godt mulig mange har tatt internett-tester som er mindre nøyaktige.

Anonymous poster hash: a9a37...0e5

Skrevet

Det aner jeg ikke. Er for dum til å i det heletatt ta en slik test. I tillegg er jeg midt i tjukkeste barsel- og ammetåke så la oss si...75?

Anonymous poster hash: e7770...d32

Skrevet

Jeg tok mensatesten på nett, da fikk jeg 110.

Anonymous poster hash: 434f8...38d

Skrevet

151!

Anonymous poster hash: 2c35b...203

Skrevet

på mensanivå faktisk :)

Skrevet

I forbindelse med ADHD-utredningen tok de bla en iq-test og den viste at jeg ligger endel over landsgjennomsnittet for min aldersgruppe. Det sto bare blant alt det andre, så jeg kom ikke på å spørre om hva det eksakte resultatet var. 

Skrevet

93

Anonymous poster hash: d3248...885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...