Gå til innhold

Hva skjer med bilen min??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2001-modell. Her om dagen streiket radioen og cd-spilleren, helt død, og samtidig sluttet sentrallåsen å virke. Så idag virket plutselig ikke varmeanlegget, setevarmer eller vindusviskerene. Noe elektrisk, en sikring eller noe slik? :S

 

Anonymous poster hash: 3f05e...392

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite strøm på batteriet antakelig

Skrevet

Hjernen som dør? På bilen altså :) evt hele sikringsboksen. Kontaktfeil.

Verksted?? Here you come !!

 

Anonymous poster hash: 69e6e...439

Skrevet

Byebye penger :(

 

Anonymous poster hash: 3f05e...392

Skrevet

Bilbatteri varer ofte ikke mye lengre enn 5 år, så hvis det er lenge siden det er skiftet, så bør du få nytt nå, gjerne før du står i ødemarka og ikke får start pga dødt batteri ;)



Anonymous poster hash: 6d6f8...def
Skrevet

2001-modeller har datahjerner. Verksted, for dette kan man ikke fikse selv. Det er det som er dumt med nyere biler, og da snakker vi nyere enn ca -90.



Anonymous poster hash: cc9df...ffe
Skrevet

Skiftet faktisk batteri for 1,5år siden, men det kan jo godt hende det er problemer med det igjen :/ Bilen er vanskelige å få start på også nå, må holde nøkkelen inne en liten stund før den starter :/

 

Anonymous poster hash: 3f05e...392

Skrevet

 

Bilbatteri varer ofte ikke mye lengre enn 5 år, så hvis det er lenge siden det er skiftet, så bør du få nytt nå, gjerne før du står i ødemarka og ikke får start pga dødt batteri ;)

 

Anonymous poster hash: 6d6f8...def

 

 

Det er ikke snakk om dødt batteri her, og har du ikke mer peiling enn dette, så bør du ikke snakke for høyt.

 

Anonymous poster hash: cc9df...ffe

Skrevet

 

 

Bilbatteri varer ofte ikke mye lengre enn 5 år, så hvis det er lenge siden det er skiftet, så bør du få nytt nå, gjerne før du står i ødemarka og ikke får start pga dødt batteri ;)

 

Anonymous poster hash: 6d6f8...def

 

 

Det er ikke snakk om dødt batteri her, og har du ikke mer peiling enn dette, så bør du ikke snakke for høyt.

 

Anonymous poster hash: cc9df...ffe

 

 

Vel, beklager (dessuten hvisket jeg) - har nettopp vært problemet med min bil, så var bare et tips. HI må jo selvfølgelig få noen kyndige til å se på bilen uansett.

 

Anonymous poster hash: 6d6f8...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...