Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Har en 2001-modell. Her om dagen streiket radioen og cd-spilleren, helt død, og samtidig sluttet sentrallåsen å virke. Så idag virket plutselig ikke varmeanlegget, setevarmer eller vindusviskerene. Noe elektrisk, en sikring eller noe slik? :S Anonymous poster hash: 3f05e...392
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Hjernen som dør? På bilen altså evt hele sikringsboksen. Kontaktfeil. Verksted?? Here you come !! Anonymous poster hash: 69e6e...439
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Byebye penger Anonymous poster hash: 3f05e...392
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Bilbatteri varer ofte ikke mye lengre enn 5 år, så hvis det er lenge siden det er skiftet, så bør du få nytt nå, gjerne før du står i ødemarka og ikke får start pga dødt batteri Anonymous poster hash: 6d6f8...def
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 2001-modeller har datahjerner. Verksted, for dette kan man ikke fikse selv. Det er det som er dumt med nyere biler, og da snakker vi nyere enn ca -90. Anonymous poster hash: cc9df...ffe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Skiftet faktisk batteri for 1,5år siden, men det kan jo godt hende det er problemer med det igjen :/ Bilen er vanskelige å få start på også nå, må holde nøkkelen inne en liten stund før den starter :/ Anonymous poster hash: 3f05e...392
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Bilbatteri varer ofte ikke mye lengre enn 5 år, så hvis det er lenge siden det er skiftet, så bør du få nytt nå, gjerne før du står i ødemarka og ikke får start pga dødt batteri Anonymous poster hash: 6d6f8...def Det er ikke snakk om dødt batteri her, og har du ikke mer peiling enn dette, så bør du ikke snakke for høyt. Anonymous poster hash: cc9df...ffe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Bilbatteri varer ofte ikke mye lengre enn 5 år, så hvis det er lenge siden det er skiftet, så bør du få nytt nå, gjerne før du står i ødemarka og ikke får start pga dødt batteri Anonymous poster hash: 6d6f8...def Det er ikke snakk om dødt batteri her, og har du ikke mer peiling enn dette, så bør du ikke snakke for høyt. Anonymous poster hash: cc9df...ffe Vel, beklager (dessuten hvisket jeg) - har nettopp vært problemet med min bil, så var bare et tips. HI må jo selvfølgelig få noen kyndige til å se på bilen uansett. Anonymous poster hash: 6d6f8...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå