Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Ønsker meg veldig! Gi meg gjerne positiv og negative ting med rasen Anonymous poster hash: ae3b7...52b
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Fine hunder, men noen av dem er litt daffe også lukter det ofte vondt av pelsen.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Veldig trofaste og lærevillige. De fleste har godt lynne, men kan også være sta og egenrådige. Krever god dresur om den skal bli en god hund. MYE hår om du skal ha den inne! Du må regne med støvsuging omtrent hver dag. Anonymous poster hash: 13a4e...a0f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Vokste opp med verdens beste golden! Hun var snill som natten lang! Ikke kunne hun bjeffe engang. Skulle bare ha kos kos og kos. Ble litt mye hår til tider, og hundelukt, men det hører med :-) men jeg tror vår golden var et sjeldent unntak, for jeg har ikke møtt en som har vært like rolig som henne! Alle hunder er jo forskjellig, akkurat som oss mennesker! savner henne enda, 3 år siden vi måtte ta henne :-( Anonymous poster hash: 5acf6...472
Ziva Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Vær nøye på hvilken oppdretter/kennel du kjøper av. Skal du ha i nærheten av Oslo så ta kontakt så skal du få tips. De trenger en god og trygg oppdragelse som alle andre hunder. Stell av pels blir det du gjør det til, ved godt pelsstell så unngår du floker og kan hindre litt røyting. Golden retrivere røyter så en god støvsuger er et must. Gjerne poseløs så slipper du å kjøpe nye poser hele tiden. De er også matvrak av en annen verden, så unngå å gi mat ved bordet så du slipper tigging. Et fornuftig kosthold og regelmessige turer som hos alle andre raser. Golden retrivere gjerne tisper har en tendens til å bli litt trinne. Se gjerne etter oppdretter som holder valpekurs og har oppfølging hvis du trenger det.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 For en del år siden var det superpoppis med golden og på grunn av dette har de blitt overavlet. Derfor viktig med en seriøs oppdretter. Flott rase Anonymous poster hash: 25f54...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå