Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 For to uker siden ble byggets lufteanlegg slått på for sesongen. VIPS så satt vi med en pipelyd med 82 desibel og med veldig høy frekvens. Det utløste min umiddelbare brekningsrefleks, hodepine og myseøyne. Humøret har vært relativt dårlig kan man vel legge til. Jeg har ringt, mast og stresset for å få noen til sjekke dette opp. I dag sto det to blåkledde unge menn her med snusleppe og blå poser under øynene som konstaterte at det var en feil med vannkjølingen, men som imidlertidig kunne fikse problemet midlertidig. Trenger jeg si mer? Erfaringen min er som følger at så lenge man har tinnitus fra før og slenger på en pipelyd som ikke utligner den man allerede har på noen som helst måte, blir dagene på jobb som å gå med veldig veldig tunge slagstøvler med masse møkk på. Nå er det stille her.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Har du hatt det slik i 2 uker?? Stakkars deg
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2014 Har du hatt det slik i 2 uker?? Stakkars deg Jaaaaa... HMS er noe dritt...
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Har du hatt det slik i 2 uker?? Stakkars deg Jaaaaa... HMS er noe dritt... EEUUU.. Hadde nok klikka og definitivt ikke blitt i bedre humør av det.. Hadde kanskje ikke fått gjort noe heller. Det verste er vel hvor lenge er midlertidig og hvor lenge er det før de fikser det for evig
Himmel og hav Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Å steike. Jeg hadde krevd hjemmekontor, støytillegg eller umiddelbar utbedring. Blir gal av sånne lyder!
Musemorbr / Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Støvelbeskrivelsen får meg til å tenke at det burde ha vært stillt krav om hørselvern med radio.
Iiiiik Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Åh, det er jo ikke lov å måtte ha det sånn på jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå