Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Er han en favoritt? Belgia sitt bidrag var ganske likt og de kom ikke videre. Anonymous poster hash: 9bf98...511
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Om han drar litt på og synger klokkeklart, så. Sangen blir ellers veldig tam. Anonymous poster hash: 77f95...d72
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Om han ikke kommer videre, så forstår jeg lite. For med tanke på all den drittmusikken de sendte videre i første runde, så er han en soleklar vinner. Ikke sånn at alt var dårlig, og mine favoritter i den første gruppen kom videre. Og de er er på samme linje som Carl Espen Men mye ræl kom videre, nettopp pga at de har det oppdelt i grupper hvor et visst antall må komme videre. Anonymous poster hash: aafad...4ac
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Nei, det tror jeg ikke. Sangen er stille og dyster, mannen synger kun for seg selv og hadde, ihvertfall i den norske finalen, ingen sceneutstråling som jeg fikk med meg. Jeg hører at kritikere mener at han er god på å formidle, jeg ser og hører ikke det, så jeg ville bli veldig overrasket om han kom videre. Anonymous poster hash: 6450c...c90
millemille Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Tror han kommer videre, men tror ikke han gjør det så bra i selve finalen.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Nope, det tror jeg ikke! Sangen er alt for melankolsk og rolig til at han går videre. Fin sang,men ikke MGP materiale! Anonymous poster hash: 1c422...f28
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Det var jo til og med en som sang som barnemishandling og han kom videre i går... Anonymous poster hash: 9bf98...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå