Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er utdannet førskolelærer og vurderer å være dagmamma en periode etter permisjon. Hvor mye kan jeg forvente å få pr barn jeg passer? Må vurdere det ut i fra om jeg kan få det til å gå rundt økonomisk. Lurer også på hva som er normal åpningstid og hvor mange barn man bør ha? Anonymous poster hash: 8fc70...3c3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Det er normalt å betale kontantstøtten+det en barnehage plass koster. Jeg har alltid hatt åpningstider etter behovet deres. Anonymous poster hash: fdb74...dac
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 jeg betaler 6000,- for ettåringen hos dagmamma Anonymous poster hash: b3cae...09d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Det er normalt å betale kontantstøtten+det en barnehage plass koster. Jeg har alltid hatt åpningstider etter behovet deres. Anonymous poster hash: fdb74...dac dvs 8600? (6000+2600) Anonymous poster hash: 8fc70...3c3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 jeg betaler 6000,- for ettåringen hos dagmamma Anonymous poster hash: b3cae...09d jeg betaler 6000,- for ettåringen hos dagmamma Anonymous poster hash: b3cae...09d svart? Anonymous poster hash: 8fc70...3c3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Nei, ikke svart (skulle det stå..) Anonymous poster hash: d55a8...b29
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har bare hørt at man betaler konstantstøtten. Anonymous poster hash: 42e71...ae0