Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Livet mitt er tomt og meningsløst, så derfor må jeg endevende og finkjemme andres tilkortkommenheter: Jeg er sint fordi noen har nerver til å kalle en festdrakt for bunad. Slikt burde føre til kveldsskole i skikk og bruk samt forenkla forelegg! Opprørt blir jeg også av at noen kan ta et koselig bilde av av seg selv og den nyfødte uten de andre barna, for så å publisere det på Facebook. De elsker nok ikke de eldste barna mer. Ring barnevernet! For ikke å snakke om hvor eitrende forbannet det gjør meg at noen kaller samboeren sin for mannen. Gidder de ikke gifte seg, kan de holde seg langt unna slike hellige titler. Det burde vært lovbeskyttet. Jeg blir frustrert og får pustebesvær over alle som har mange, eller også få for så vidt, skrivefeil. Har man ikke mastergrad i norsk, bør man holde seg for god til å kommunisere med andre mennesker. Det er forbeholdt eliten. Nå er det langt mer som gjør at jeg tenner på alle pluggene, men tiden strekker ikke til i denne omgang. Er du sint for noe i dag? Anonymous poster hash: 7c799...723
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Nå er det ektemann som er den korrekte tittelen på din mannlige ektefelle. Mannen min kan trygt brukes om enhver mannlig kjæreste/samboer/ektefelle. Kjæresten min er en mann, han er min mann, mannen min. Han er ikke ektemannen min. Utover det må vi få satt skuddpremie på alle som irriterer deg/oss. Anonymous poster hash: 2db1a...4db
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Nå er det ektemann som er den korrekte tittelen på din mannlige ektefelle. Mannen min kan trygt brukes om enhver mannlig kjæreste/samboer/ektefelle. Kjæresten min er en mann, han er min mann, mannen min. Han er ikke ektemannen min. Utover det må vi få satt skuddpremie på alle som irriterer deg/oss. Anonymous poster hash: 2db1a...4db Nei, i følge DiB så tar du feil. Der er "mannen" en tittel som er forbeholdt ektemannen, og det har blitt laget mange enkeltstående innlegg om nettopp dette emnet opp gjennom årene. Jeg summere simpelthen andres feil man med rette bør og kan bli sinte over. www.ilandsproblemer.no HI Anonymous poster hash: 7c799...723
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Ser ud som du har ett Konntrolebehov, dete er noge du må jobe medd, barre prøve massseeee! Nå skal jej prøve bunnadden jej kjøpte på sparkjøb. Hehe, måtte bare Men hvorfor er livet ditt tomt? Anonymous poster hash: 128af...683
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Nå er det ektemann som er den korrekte tittelen på din mannlige ektefelle. Mannen min kan trygt brukes om enhver mannlig kjæreste/samboer/ektefelle. Kjæresten min er en mann, han er min mann, mannen min. Han er ikke ektemannen min. Utover det må vi få satt skuddpremie på alle som irriterer deg/oss. Anonymous poster hash: 2db1a...4db Nei, i følge DiB så tar du feil. Der er "mannen" en tittel som er forbeholdt ektemannen, og det har blitt laget mange enkeltstående innlegg om nettopp dette emnet opp gjennom årene. Jeg summere simpelthen andres feil man med rette bør og kan bli sinte over. www.ilandsproblemer.no HI Anonymous poster hash: 7c799...723 DiB er jo mindre troverdig som kilde enn Wikipedia! Anonymous poster hash: 2db1a...4db
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er rasende fordi legen ikke vill sykmelde meg når jeg sier at jeg hoster litt. Videre er jeg rett og slett forbanna på mannen som ikke tar sin del (50%) av husarbeidet når jeg er i permisjon og er hjemme hele dagen. Han bør jaggu skjerpe seg! Kan like greit også slenge på at det irriterer vettet av meg at barnetrygden eller andre ytelser fra NAV ikke kommer innen den datoen jeg trenger de. Tror NAV at jeg klarer meg uten ytelsene de gir!? Jeg forventet at de skal stille opp for meg fordi jeg ikke jobber og ikke ønsker å jobbe akkurat nå! Anonymous poster hash: 08eea...9f8
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Hehehe, Huffda, for noen verdensproblemer da gitt ;-) Anonymous poster hash: 1ca63...5ae
Himmel og hav Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Spørreundersøkelse fjernet. Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå