Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Bodd oppå svigers i en uke, kom hjem idag! Stillhet, ryddig hus, rene klær og min lille baby på fire uker har en sovedag etter to urolige dager. Eldste datters skal på besøk etter bhg, samboer på trening, så da slipper mor å lage middag. Himmelsk med sol og en kaffekopp! Anonymous poster hash: 2ccad...ee4
Gjest cd0da Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Sitter i sofaen. Har en på 2,5 år med urinveisinfeksjon, feber og rennende nese så hun ligger å sover på rommet sitt så prøver å ikke gjøre noe som bråker for at hun skal få slappe av så da sitter jeg i sofaen da
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Er hjemme med mine tvillinger på snart to år. Det er fire grader og pissregn. Prøvde oss på en tur ut, men det var ikke særlig populært. Nå prøver jeg å aktivisere dem med puslespill og tegning. Anonymous poster hash: d1ca1...aaa
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Hjemme med sykt barn Anonymous poster hash: 6191a...076
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Sitter i sofaen og snufser, fryser og kjenner på hvor dårlig form jeg er i... Har fri i dag da, og håper bare jeg blir bedre til jeg skal på kveldsvakt i morgen. Anonymous poster hash: d7465...4d5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Er hjemme og får APP så etter å ha ligget rett ut syk i to dager har jeg endelig kommet meg på bena igjen, så da har jeg trent, luftet hunden, sovet litt og bakt brød. Nå skal jeg snart avgårde å handle, hente mann og barn før vi skal gøre lekser og lage middag. Sånn går noe dagan, men jeg er takknemlig for at jeg er på bena igjen og gjør mitt beste for å trene meg opp igjen.. Anonymous poster hash: 9f971...418
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Venter på at fødselen skal starte:) Anonymous poster hash: b8435...a76
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Leser til eksamen som er om to dager. Føler jeg nester har alt jeg trenger i boks, må bare jobbe litt mer. Men måtte ha en liten pause nå.. Vet ikke om jeg skal fortsette etterpå, i kveld eller utsette det til i morgen. Men nå er det pause med sjokkis og dib Anonymous poster hash: 6981b...8a4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 hjemme og gravid, skal hente førstemann i bhg nå. Har ellers bare slappet av, har ingen energi Anonymous poster hash: 906f6...33c
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Nyter fridag uten store plan. Eldste har vært hjemme pga migreneanfall igår, så idag samler hun krefter igjen. Fått gjort litt lekser og kost oss i sofaen. Jeg fikk rydda kjøkkenet mens hun satt med lekser og lillesøster kom hjem og startet med lekser. Nå har jeg begynt på middagen, det som skal heves hever så det er klart til mannen våkner senere idag. Nå rydder ungene litt på rommet, de var venner for engang skyld så måtte benytte anledningen. Kanskje de finner på noe å gjøre sammen. Søskenkjærligheten er på topp om dagen! Senere idag kommer faren deres på samvær med de, og da har jeg litt strikke prosjekter. Han kan kun samvær med ungene her, og jeg må være i nærheten. Første gang på ett år de gleder seg til han kommer, så jeg håper det blir bra. Er deilig å endelig se at alt strevet lønte seg, og håper faren også kan få se at det ikke var for å være vrang jeg satte meg på bakbeina ang samvær med ungene. (Og der ble idyllen brutt. Maaaaaaaama!!! XxX gjør det, hun gidder ikke ditt og datt... Men men, vi kos oss inne i regnet. På tide å legge i ovnen igjen ser jeg) Anonymous poster hash: 95f51...d22
☆☆☆ Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Sorterar og ryddar ut av kontoret, som skal bli storjenterom for eldste som må gi frå seg babyrommet sitt no.
DramaMama Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Ligger rett ut - gravidkvalm med null matlyst. Har gjort litt kontorarbeid, ellers fint lite.
me_87 Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Har hatt en kort dag på skolen i dag så jeg gikk rett på kino etterpå. Nå er jeg akkurat kommet inn døren å venter på å kunne hente sønnen min i barnehagen. Å komme midt i frukten er ikke populært da blir småen sur Så best å vente en liten stund før jeg henter han.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Sitter hjemme og drar meg i håret fordi jeg ikke har nok besvarelser på spørreundersøkelsen for Bacheloroppgaven min. Anonymous poster hash: d161f...e15 Tråden er redigert i henhold til reglementet:Du kan ikke poste ting som: Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter. Sekretøsa Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 spiser litt, & ser på gravid magene i sofan. ser over lista med ting & tlf nr jeg trenger til valpe fødsel de søte små kan komme når som helst nå! både jeg & hunden er kommende nødre vi gleder oss stort til valper & menneske valper også med tiden koser meg masse med kose syk hunde mor & deilig mat. Anonymous poster hash: 8d7f0...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå