Gå til innhold

Hva tenker du om å poste et sånt bilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent har fått barn. Og babyen er så herlig og supernydelig :)

Men i går hadde hun lagt ut et bilde på sosiale medier. Egentlig er veldig skjønt bilde men noe fikk meg til å stusse litt.

Altså mannen holdt lille baby i armene sine og hun selv satt bak mannen og holdt han rundt livet og lente hodet sitt på skulderen hans. Alle var kledd i hvitt. Og eldste barnet var ikke med på bildet. 

Hadde du stusset?

Anonymous poster hash: 47c7a...66e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bekjent har fått barn. Og babyen er så herlig og supernydelig :)

Men i går hadde hun lagt ut et bilde på sosiale medier. Egentlig er veldig skjønt bilde men noe fikk meg til å stusse litt.

Altså mannen holdt lille baby i armene sine og hun selv satt bak mannen og holdt han rundt livet og lente hodet sitt på skulderen hans. Alle var kledd i hvitt. Og eldste barnet var ikke med på bildet. 

Hadde du stusset?

Stusset på hva da?? Av og til håper jeg at økonomien kollapser i hele verden. Da får man kanskje andre ting å tenke på en små, oppkonstruerte bagateller...

Anonymous poster hash: ebb32...188

Skrevet

Nei, hadde nok ikke det. 

Anonymous poster hash: 322de...f7e
Skrevet

Å herre! Jeg blir så oppgitt!

HVA er det å henge seg opp i?? HVA er galt med et slikt bilde? Er det ikke greit at folk ikke har med alle barna på hvert eneste bilde?? Og hva er galt med at de hadde kledd seg i hvitt?? De synes vel det var stilig da!

Sorry utbrudd, jeg blir bare så oppgitt over hva enkelte her inne henger seg opp i! 

Anonymous poster hash: 59a1a...22c
Skrevet

Hadde stusset litt over at ikke hele familien var med på bildet

Anonymous poster hash: 4d2dc...777
Skrevet

Samme det daaaaaaaaaaaaa........

Anonymous poster hash: 01d86...483
Skrevet

HAHAHA. Dagens tror jeg.

Anbefaler deg å komme deg litt mer ut.

Anonymous poster hash: e0435...6a5

Skrevet

Hadde det vært verre eller bedre om de var kledd i lilla?

Skrevet

Kommer selvsagt an på hvor de bor. Her er det fortsatt vintervår og hvitt er dermed fy-fy i motebildet i enda noen uker. Bor de lengre sør, hvor det har vært gode temperaturer og vårsommer en stund kan det godtas. Men jeg så på nett at det hadde snedd på Gardermoen i dag tidlig, så jeg er sannelig usikker. De burde nok kledt seg i noe mørkere for å være på den sikre siden. 

Skrevet

Kommer selvsagt an på hvor de bor. Her er det fortsatt vintervår og hvitt er dermed fy-fy i motebildet i enda noen uker. Bor de lengre sør, hvor det har vært gode temperaturer og vårsommer en stund kan det godtas. Men jeg så på nett at det hadde snedd på Gardermoen i dag tidlig, så jeg er sannelig usikker. De burde nok kledt seg i noe mørkere for å være på den sikre siden.

Haha. Gapskratter.

Anonymous poster hash: e0435...6a5

Skrevet

Hadde det vært verre eller bedre om de var kledd i lilla?

Mye bedre i lilla  :fnise:

Skrevet

Kanskje eldste barnet ikke var til stede når bildet ble tatt? Jeg hadde ikke reagert.

Anonymous poster hash: 33b24...616
Skrevet

Vel, John Lennon døde fordi han var kledt i hvitt...

Anonymous poster hash: dd6f2...214
Skrevet

Hadde tenkt at man ser tykkere ut i hvite klær.

Skrevet

Jeg har en bekjent som henger seg opp i slike bagateller som deg. Skulle tro det var 3 verdenskrig på gang. Henne blir jeg helt matt av.

Kom deg ut og kos deg i den virkelige verden :)

Anonymous poster hash: 8d6dd...ce7

Skrevet

Jeg tenker umiddelbart at disse menneskene ikke er skikket til å ta seg av to barn!! Meld de til barnevernet!!

Anonymous poster hash: 3ebc7...98a

Skrevet

de tok sikert flere bilder... bare barna, hele familien, foreldre & 1 av barna osv.. & siden minsten er ny født er det jeg h*n folk er mest nysjerri på akkuratt nå.. gi det noen dager så kommer det sikkert et kjempe søtt bilde av alle barna :)

Anonymous poster hash: c0e58...9c0
Skrevet

Jeg har en bekjent som henger seg opp i slike bagateller som deg. Skulle tro det var 3 verdenskrig på gang. Henne blir jeg helt matt av.

Blablabla...lite å gjøre på du eller? :)

Skrevet

Det var virkelig rette ræven som feis!!!

Siden du spør regner jeg med at du reagerte på det bildet. Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 63b0f...d02

Skrevet

Det heter ikke gjøre på når man skriver bokmål, det er et dialektuttrykk. Ellers virker det da sannelig som om det er du som har litt lite å gjøre, som starter slike tråder!

Anonymous poster hash: 322de...f7e

Skrevet

Hadde tenkt enten "kjedelig..." eller "oi, har de fått barn?" 

om jeg hadde stusset? nei, men når du sier det så bør jeg ta meg en tur til frisøren...

Skrevet

Eldstebarnet var sikkert hjemme hos sin mor (deg) da bildet ble tatt.

Anonymous poster hash: 8bc1b...ea3
Skrevet

Eldstebarnet var sikkert hjemme hos sin mor (deg) da bildet ble tatt.

Anonymous poster hash: 8bc1b...ea3

Haha :P jeg har ikke barn med denne mannen :D

Skrevet

Det andre barnet kler kanskje ikke hvitt, men kan være med på polarnopyretstripebildet?

Skrevet

Jeg tenker at slike konstruerte bilder der alle er kledd i likt tøy og sitter i snodige positurer, er utrolig lite inspirerende. Utover det hadde jeg ikke tenkt den dritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...