amandine Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Har fulgt sekretøsas husmortips og pusset malknappene på bunaden med viskelær. Er evig takknemlig og litt irritert for at jeg ikke kom på viskelær på egenhånd.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Min elsk i dag er at jeg skal til hudpleietime senere. Det er elsk det
Gjest Jigglewiggle Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Må legge til en elsk til. Endelig har jeg fått tid til å inn å sjekke hva de flotte krangledamene gjør, jeg har endelig blitt ferdig med utredninger og jeg har akseptert at jeg kan være en god mamma selv om ikke jeg kan være den aktive mammaen
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Elsk? Idag? Virkelig? Ja ok det er ikke regn (enda)
Iiiiik Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Jeg elsker ikke særlig i dag. Måtte være at vi nå har en grav å gå til og jeg har plantet fine blomster til pappa'n min. Eller, en liten elsk. Den tidlige våren gjorde at jeg kunne ha med meg en bukett med liljekonval. Det var blomstene han plukket til mamma hver vår i 49 år.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Jeg elsker ikke særlig i dag. Måtte være at vi nå har en grav å gå til og jeg har plantet fine blomster til pappa'n min. Eller, en liten elsk. Den tidlige våren gjorde at jeg kunne ha med meg en bukett med liljekonval. Det var blomstene han plukket til mamma hver vår i 49 år. Jeg blir lei meg av å lese det du skriver, men ser likevel litt glad en antydning til at du finner noe positivt i det også Klem <3
Gjest Jigglewiggle Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Jeg elsker ikke særlig i dag. Måtte være at vi nå har en grav å gå til og jeg har plantet fine blomster til pappa'n min. Eller, en liten elsk. Den tidlige våren gjorde at jeg kunne ha med meg en bukett med liljekonval. Det var blomstene han plukket til mamma hver vår i 49 år. Klem
Iiiiik Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Takk for klem. Jeg er lei meg jeg også. Er noe med "evig" kjærlighet som er så rørende. Pappa var 20 og mamma 22 da de møttes. Og så fikk de 50 år sammen. Ikke utelukkende gode år selvfølgelig, men hennes tap er så hjerteskjærende vondt å være vitne til. Det er vondt på egne vegne også, men jeg har jo mitt og mine fremdeles.
Ugl@ ruger... Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Dagens elsk: mannen henta barn, jeg har ei god seng og der har jeg ligget nesten hele dagen faktisk. Klarte å kreke meg på butikken i morres...så vidt det var, men fikk kjøpt meg vannmelon <3 Det er under 15 uker til termin... Hat: jævla skrangkebekken, kvalme, halsbrann, hodepine og kynnere. Det faktum at det er over 3 mnd til termin! Samt at det er usolidarisk av gubben å gå ned i vekt akkurat nå som jeg eser ut som en bolldeig!
Anne-B. Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Takk for klem. Jeg er lei meg jeg også. Er noe med "evig" kjærlighet som er så rørende. Pappa var 20 og mamma 22 da de møttes. Og så fikk de 50 år sammen. Ikke utelukkende gode år selvfølgelig, men hennes tap er så hjerteskjærende vondt å være vitne til. Det er vondt på egne vegne også, men jeg har jo mitt og mine fremdeles. God klem til deg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Onsdagselsk har blitt at lillebror har spilt sin første fotballkamp etter litt om og men om han ville være med og spille. Og tenk at de vant!!
sug lut Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Jeg elsker ikke særlig i dag. Måtte være at vi nå har en grav å gå til og jeg har plantet fine blomster til pappa'n min. Eller, en liten elsk. Den tidlige våren gjorde at jeg kunne ha med meg en bukett med liljekonval. Det var blomstene han plukket til mamma hver vår i 49 år. Stor klem til deg..
Gjest beef sister Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Jeg elsker ikke særlig i dag. Måtte være at vi nå har en grav å gå til og jeg har plantet fine blomster til pappa'n min. Eller, en liten elsk. Den tidlige våren gjorde at jeg kunne ha med meg en bukett med liljekonval. Det var blomstene han plukket til mamma hver vår i 49 år. En stor klem herfra også! Så fint med blomstene.
Musemorbr / Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Trøsteklem til Iiiiik. Her har treåringen muligens blitt frisk nok til å gå i barnehagen i morgen, og babyen er kanskje litt snørrete, men virker til å ha det bra. Er ikke det elsk så vet ikke jeg. Da får det bare være at nesa mi veksler mellom foss og tropp. I sted kom verdens beste nabo på besøk med strikka herligheter til små føtter, og litt større føtter. Elsk!! Og vi har hatt det herlig skummeltmorro med tannpussen, for det var nemlig en diger dronninghumle på badet. For det meste bak dusjkabinettet. Du og du for en lyd det var.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 En stor klem til Iiiiik Litt ymse her, men nå har jeg varm te og det kurerer endel gruff. Pluss jeg har sendt avgårde et par velrettede e-poster hvor det syder gjennom at jeg lar meg ikke pille på nesen!
amandine Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #17 Skrevet 7. mai 2014 Jeg elsker ikke særlig i dag. Måtte være at vi nå har en grav å gå til og jeg har plantet fine blomster til pappa'n min. Eller, en liten elsk. Den tidlige våren gjorde at jeg kunne ha med meg en bukett med liljekonval. Det var blomstene han plukket til mamma hver vår i 49 år. En klem.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mai 2014 #18 Skrevet 7. mai 2014 Jeg elsker ikke særlig i dag. Måtte være at vi nå har en grav å gå til og jeg har plantet fine blomster til pappa'n min. Eller, en liten elsk. Den tidlige våren gjorde at jeg kunne ha med meg en bukett med liljekonval. Det var blomstene han plukket til mamma hver vår i 49 år. Klemmer på deg her også
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mai 2014 #19 Skrevet 7. mai 2014 Elsk her: Mannen min som kjører meg til- og henter meg på- jobb hver eneste dag. Selv om det betyr at han må stå opp kl 6 nå mens han er i perm. Stabler ungene i bilen, de sover mens vi kjører og helt til eldste leveres i bhg, og kjører meg til døra i begge ender. Han er fin å ha, altså.
Iiiiik Skrevet 7. mai 2014 #20 Skrevet 7. mai 2014 Elsk her: Mannen min som kjører meg til- og henter meg på- jobb hver eneste dag. Selv om det betyr at han må stå opp kl 6 nå mens han er i perm. Stabler ungene i bilen, de sover mens vi kjører og helt til eldste leveres i bhg, og kjører meg til døra i begge ender. Han er fin å ha, altså. Fine damer får gjerne fine menn. Godt med eksempler som viser at folk får som fortjent!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mai 2014 #21 Skrevet 7. mai 2014 Elsk her: Mannen min som kjører meg til- og henter meg på- jobb hver eneste dag. Selv om det betyr at han må stå opp kl 6 nå mens han er i perm. Stabler ungene i bilen, de sover mens vi kjører og helt til eldste leveres i bhg, og kjører meg til døra i begge ender. Han er fin å ha, altså. Fine damer får gjerne fine menn. Godt med eksempler som viser at folk får som fortjent! Åh, takk, det var hyggelig sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå