Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hvilke stiftelser støtter dere? Plan Norge? Sykehusbarna? osv osvPrøver å finne meg en oversikt og en hjertesak, men det er jo en ganske stor jungel dette her for en som er 'ny' på den fronten. Anonymous poster hash: 2a059...034
Følelsesvims Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 http://www.kiva.org/ (jeg har veldig sansen for hjelp til selvhjelp via mikrolån ) Donerer til Wikipedia Er medlem i Røde Kors og gir både tid og penger Skal også begynne å gi til Luftambulansen og Sykehusklovnene
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Blindeforbundet og kreft pleier jeg å støtte. Ellers blir det litt her og litt der.
Miss 84 Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Er fadder i Scanaid, støtter de fordi de har null i administrasjonskostnader og jeg vet helt sikkert at alt kommer frem dit det skal
millemille Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Støtter Greenpeace, men er ikke enig i alle sakene deres. I tillegg er jeg medlem av ingeniører uten grenser. Endret 7. mai 2014 av millemille
Følelsesvims Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Støtter Greenpeace, men er ikke enig i alle sakene deres. I tillegg er jeg medlem av ingeniører uten grenser. Kan man støtte Ingeniører uten grenser uten å være medlem? Fant ikke noe på hjemmesidene, så tar en råsjangs og håper du vet det EDIT: My bad, fant det! Endret 7. mai 2014 av Følelsesvims
millemille Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Støtter Greenpeace, men er ikke enig i alle sakene deres. I tillegg er jeg medlem av ingeniører uten grenser. Kan man støtte Ingeniører uten grenser uten å være medlem? Fant ikke noe på hjemmesidene, så tar en råsjangs og håper du vet det Aner ikke dessverre. Tror helt sikkert man kan gi enkeltdonasjoner. Det er nokså nyoppstartet i Norge, så det kommer vel etterhvert
Følelsesvims Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Støtter Greenpeace, men er ikke enig i alle sakene deres. I tillegg er jeg medlem av ingeniører uten grenser. Kan man støtte Ingeniører uten grenser uten å være medlem? Fant ikke noe på hjemmesidene, så tar en råsjangs og håper du vet det Aner ikke dessverre. Tror helt sikkert man kan gi enkeltdonasjoner. Det er nokså nyoppstartet i Norge, så det kommer vel etterhvert Nå ble det masse spam i tråden her, men jeg fant det! Stilig organisasjon!
millemille Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Støtter Greenpeace, men er ikke enig i alle sakene deres. I tillegg er jeg medlem av ingeniører uten grenser. Kan man støtte Ingeniører uten grenser uten å være medlem? Fant ikke noe på hjemmesidene, så tar en råsjangs og håper du vet det Aner ikke dessverre. Tror helt sikkert man kan gi enkeltdonasjoner. Det er nokså nyoppstartet i Norge, så det kommer vel etterhvert Nå ble det masse spam i tråden her, men jeg fant det! Stilig organisasjon! Så bra Utrolig bra organisasjon som gjør viktig arbeid
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Leger uten grenser og redd barna fast månedlig, og andre en gang i blant... Anonymous poster hash: d7c86...6c4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Leger uten grenser, NOAH, greenpeace og dyrebeskyttelsen. Er kun førstnevnte jeg gir månedlige beløp til, de andre gir jeg til innimellom. Anonymous poster hash: cc4bb...49d
megmegmeg Skrevet 7. mai 2014 #17 Skrevet 7. mai 2014 Dyrebeskyttelsen, amnesty, noah, stine benedicte stiftelsen og spca norge
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #19 Skrevet 7. mai 2014 Plan får julebonusen min, støtter luftambulanse, kreftforeningen, ungdom mot narkotika, sykehusbarn og sykehusklovnene. Anonymous poster hash: 24da6...416
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #20 Skrevet 7. mai 2014 Ingen faste, men gir når det dukker opp muligheter (TV-aksjoner, innsamlinger på gaten, sms) Har også hjulpet private familier en del med barnepass, klær, ting osv hvis de har dårlig råd eller behov for avlastning (gratis fra min side selvfølgelig) Anonymous poster hash: 9bbd8...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå