Gå til innhold

Hvilke stiftelser støtter dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke stiftelser støtter dere? Plan Norge? Sykehusbarna? osv osv

Prøver å finne meg en oversikt og en hjertesak, men det er jo en ganske stor jungel dette her for en som er 'ny' på den fronten.

Anonymous poster hash: 2a059...034
Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.kiva.org/ (jeg har veldig sansen for hjelp til selvhjelp via mikrolån :) )

Donerer til Wikipedia 

Er medlem i Røde Kors og gir både tid og penger :P

Skal også begynne å gi til Luftambulansen og Sykehusklovnene :)

Skrevet

Dyrebeskyttelsen og NOAH.

Skrevet

Blindeforbundet og kreft pleier jeg å støtte. 

Ellers blir det litt her og litt der. 

Skrevet

Er fadder i Scanaid, støtter de fordi de har null i administrasjonskostnader og jeg vet helt sikkert at alt kommer frem dit det skal

Skrevet

Luftambulansen

Skrevet (endret)

Støtter Greenpeace, men er ikke enig i alle sakene deres. I tillegg er jeg medlem av ingeniører uten grenser.

Endret av millemille
Skrevet (endret)

Støtter Greenpeace, men er ikke enig i alle sakene deres. I tillegg er jeg medlem av ingeniører uten grenser.

Kan man støtte Ingeniører uten grenser uten å være medlem? Fant ikke noe på hjemmesidene, så tar en råsjangs og håper du vet det :P

EDIT: My bad, fant det! 

Endret av Følelsesvims
Skrevet

Kan man støtte Ingeniører uten grenser uten å være medlem? Fant ikke noe på hjemmesidene, så tar en råsjangs og håper du vet det :P

Aner ikke dessverre. Tror helt sikkert man kan gi enkeltdonasjoner. Det er nokså nyoppstartet i Norge, så det kommer vel etterhvert :)

Skrevet

Aner ikke dessverre. Tror helt sikkert man kan gi enkeltdonasjoner. Det er nokså nyoppstartet i Norge, så det kommer vel etterhvert :)

Nå ble det masse spam i tråden her, men jeg fant det! Stilig organisasjon! :D

Skrevet

Nå ble det masse spam i tråden her, men jeg fant det! Stilig organisasjon! :D

Så bra :) Utrolig bra organisasjon som gjør viktig arbeid :D

Skrevet

Leger uten grenser og redd barna fast månedlig, og andre en gang i blant...

Anonymous poster hash: d7c86...6c4
Skrevet

PETA

Hope for paws

Greenpeace

Skrevet

Leger uten grenser, NOAH, greenpeace og dyrebeskyttelsen. Er kun førstnevnte jeg gir månedlige beløp til, de andre gir jeg til innimellom.

Anonymous poster hash: cc4bb...49d
Skrevet

Dyrebeskyttelsen, amnesty, noah, stine benedicte stiftelsen og spca norge :)

Skrevet

Leger uten grenser og sos barnebyer.

Skrevet

Plan får julebonusen min, støtter luftambulanse, kreftforeningen, ungdom mot narkotika, sykehusbarn og sykehusklovnene.

Anonymous poster hash: 24da6...416

Skrevet

Ingen faste, men gir når det dukker opp muligheter (TV-aksjoner, innsamlinger på gaten, sms) Har også hjulpet private familier en del med barnepass, klær, ting osv hvis de har dårlig råd eller behov for avlastning (gratis fra min side selvfølgelig)

Anonymous poster hash: 9bbd8...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...