Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hun er verdens beste, men dessverre litt ensom til tider. Hun ønsker å møte noen, men det er ikke så lett.. Hun har ikke internett, så det blir uaktuelt... Noen tips?? Anonymous poster hash: f1c33...9d5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Vet dessverre ikke. Men jeg trenger også en snill mann etterhvert, så jeg følger denne Finnes det ikke noe "treff" hun kan bli med på da, hva med trimgruppe f.eks? Det trenger ikke å være noe datingrelaterte aktiviteter. Hva med å be sammen venner på venners venner middag? Jeg synes kontaktannonser og match.com o.l er skikkelig kleint. Har aldri hatt behov for å prøve det, men har inntrykk av at det er litt spesielt klientell på sånne tjenester. Mamma møtte sin mann på tur med bikkja.. Har trua på tilfeldigheter Anonymous poster hash: 4631d...32d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Jeg og søsteren min ser etter en snill dame til pappa. Han trenger det veldig så han ikke bare drukner seg selv i arbeid. Anonymous poster hash: cac25...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå