Gå til innhold

Slimproppen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen være snill pg fortelle litt om denne? Hvordan den ser ut. Kan man ta feil av den ? Osv. Har født før men denne har jeg visst gått glipp av. Bruker truseinnlegg. Og har endel utflod. Så hvordan kan man vite? Med mindre det er en svær klatt i trusen? Hvor stor snakker vi om?

Kom litt hvitt rennende slim i går. Men det har jeg fått før også. Beklager detaljer.. !

Er bare nysgjerrig på denne proppen.. Kan jo være kommet alt for hva jeg vet :P

Anonymous poster hash: 3a42f...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett denne oh store berømte slimproppen heller, men slimmet litt og litt (enkelt hvitt) i en uke før fødsel, ifølge jm var dette deler av slimproppen..

Ser for meg at det enten kommer litt og litt, eller en stor "propp" med slim.. Tror kanskje man skjønner at det er den om hele kommer..

Anonymous poster hash: 7015e...ea9
Skrevet

Jeg har fire barn, men bare sett to slimpropper, tror ikke det er så uvanlig å ikke se den...

Jeg har overhodet ikke vært i tvil altså, det er MYE som kommer når den går. Jeg hadde tisset og skulle tørke meg og dro "klyser" med slim ut, det kom mer og mer i seige lange tråder.  Har tidvis hatt mye utflod jeg også, men ikke som dette altså, det var overhodet ikke tvil ;)

Anonymous poster hash: b0a4c...3fd
Skrevet

Slimproppen er seig, ikke som utflod. Har du sett eggløsningsslimet ditt? Er nesten som det bare lott seigere, iallefall var min slimpropp det. Det kan også være litt blod i slimproppen, var bittelitt blod i min.

Husk at slimproppen ikke alltid betyr at man føder snart, det kan gå flere uker før man føder og slimproppen kan dannes på nytt. Eller man føder 12 timer etterpå :)

Anonymous poster hash: 1a4e5...c5f

Skrevet

har to barn. så den to dager før den siste fødselen. søk på slimpropp på google. da ser du bilder av hvordan den ser ut. min var ikke fullt så stor. gulaktig.så ut som en diger snørrklump..æsja... :)) på det første barenet så jeg ingenting. jordmor sa sist jeg var der(3.gangs gravid) at slimpr.kan være tynn utflod. trenger ikke være stor og tykk klump.

Anonymous poster hash: 71dcc...fca
Skrevet

Jeg så aldri noen slimpropp, men etterhvert kom likevel både rier og forstervann og til slutt en baby, så man kan fint gå glipp av den:)

Anonymous poster hash: af95c...bb3

Skrevet

Oppdaget slimproppen med andremann. Det var en seig blank slimklomp (litt som en manet) med litt blod i seg. Fødte dagen etter den gikk...

Den var ca. 1 cm i diameter.

Anonymous poster hash: b976d...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...