Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Vet dere ikke er eksperter, men likevel.. Den er ganske liten.. Nevnte det til legen min, han sa det ikke var noe å tenke på når den var så liten! Anonymous poster hash: cca3b...f78
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Vanskelig å se når bildet er litt uklart. Hvis jeg ikke stolte på legens svar, ville jeg fått en annen leges mening. Anonymous poster hash: 1685d...250
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Du må jo bare se om den utvikler seg eller om den begynner og klø/blø Anonymous poster hash: 7a849...e3c
soleia Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Såg legen på føflekken din? Svært skummelt å seie noko ut frå eit uklart bilete på internett. Men når eg ser på symptomlista er det vel ikkje så mange ting du kan krysse av for på denne føflekken? Symptomer på føflekkreft kan være en føflekk som : endrer form eller farge (spesielt til svart) vokser klør blør eller danner sår har asymmetrisk form har ujevn farge har uklar overgang til normal hud
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Den var veldig synkronisert, hvis jeg kan bruke det uttrykket og det er jo ett godt tegn. Anonymous poster hash: d5a8e...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå