Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere hele kjøkkenet fra stuen? Hvis ikke, hvilken del av kjøkkenet ser dere?

Vi skal åpne opp kjøkkenet, og den ene veggen blir vesentlig synligere enn den andre. Burde vi ha skap hele veien til taket på den mest synlige siden, eller blir det finest med en lang kjøkkenbenk (-uten skap oppe)? Hva har dere og er dere fornøyd?

Anonymous poster hash: e5d56...094

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :-/

Skrevet

Jeg tenker på akkurat det samme og jeg vil ikke ha kjøkkenskap der jeg åpner. Jeg vil bare ha kjøkkenbenk. Får skaper nede og kjøkkenbenk. 

Om jeg angrer fryktelig kan jeg jo (få mannen til å) montere skap til taket senere :P 

Men jeg har ingen erfaring da vi ikke har gjort det enda. 

Skrevet

Jeg ser hele kjøkkenet, både skap og en benk uten skap over.. Bor i et lite hus, så skap over den ene benken ville gjort stua\spisestue veldig liten igjen. Men det kommer jo litt an på planløsningen.  Jeg er passe fornøyd med vår løsning. Liker kjøkkendelen slik den er, men drømmer om kjøkken i eget rom. Man ser jo kjøkken og evt rot hele tiden. Drømmen er å sette sg ned etter middag for å slappe av, og ikke se alt rotet. enten må man rydde, eller lukke øyene.. Har vi besøk til middag blir det fort veldig rotete på benken, og det ser man jo fra sofaen.. Kjempegøy med gjester da.

Anonymous poster hash: 77439...35a
Skrevet

Jeg ser hele kjøkkenet, både skap og en benk uten skap over.. Bor i et lite hus, så skap over den ene benken ville gjort stua\spisestue veldig liten igjen. Men det kommer jo litt an på planløsningen.  Jeg er passe fornøyd med vår løsning. Liker kjøkkendelen slik den er, men drømmer om kjøkken i eget rom. Man ser jo kjøkken og evt rot hele tiden. Drømmen er å sette sg ned etter middag for å slappe av, og ikke se alt rotet. enten må man rydde, eller lukke øyene.. Har vi besøk til middag blir det fort veldig rotete på benken, og det ser man jo fra sofaen.. Kjempegøy med gjester da.

Hehe, hørtes ut som om du var litt lei av kjøkkenet dere har :P Funny! 

Anonymous poster hash: ad880...6c1

Skrevet

Jeg er veldig lei! 

Driver å bygger nytt hus nå, og en av tingene jeg falt for ved det nye huset var at kjøkkenet er på eget rom, og jeg kan ikke se kjøkkenet fra sofaen.. :P

Skrevet

Takk for svar.

Grunnen til at vi vil åpne opp kjøkkenet er for å skape romfølelse. Det føles veldig trangt her nå pga det er lukket og lite. Ved å åpne det vil spiseplassen i stua integreres i kjøkkenet på en måte. (Kjøkkenet er på ca 8-10m2 tror jeg.)

Jeg heller litt mot å kun se benk med vask. På den siden som da ikke vises så godt vil skapene dekke hele veggen. Kjøkkenet vi har idag er stort sett ryddig, så akkurat det bekymrer meg lite. :-)

Mange fine bilder på hth, men alle kjøkkenene var veldig store i størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...