Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 2 voksne og 1 barn. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 6dcf2...cf8
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Egen bil. Da har dere mulighet for å stoppe og trekke frisk luft, kjøpe mat osv. Vi kjørte fra Oslo til Kristiansand med 2 barn. Det tok vel omlag 6 timer pga veiarbeid. Gikk bare godt! Anonymous poster hash: fb346...f64
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Og ikke minst så har dere egen bil å farte med i Kristiansand:) Anonymous poster hash: fb346...f64
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Ungene her hadde elsket å kjøre tog, det er noe vi aldri gjør ellers. Fordelen med tog er at du kan ha plass i familievogna og barna kan gå fritt rundt og slipper være fastspent i et sete i 4 timer, det gjør turen morsommere for dem. Men jeg personlig ville nok valgt bil likevel, det er så mye greiere å komme seg rundt da. Hvor skal dere overnatte da, det er jo ganske langt fra togstasjonen i Kristiansand til selve parken, men det går busser hele tiden. Jeg pleier å dra innom en matbutikk å ha med en del niste inn i parken, og synes det er greit å bestemme selv når vi skal dra, hvor vi skal stoppe på veien, hvilke butikker vi skal innom osv så jeg foretrekker bil. Anonymous poster hash: ec117...a36
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Da blir det bil! Takker så masse for svar. Anonymous poster hash: 6dcf2...cf8
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Personlig hadde jeg aldri vurdert noe annet enn bil Men det kommer vel an på hva en liker best selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå