Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er med i en byttes/gis bort-gruppe på Facebook. Salg er forbudt. Man kan både spørre om folk har det man er på utkikk etter, eller legge ut det man ønsker å gi bort, eventuelt bytte. Når folk spør om ting, er det gjerne barneklær, et møbel, en hvitevare eller liknende. Idag var det derimot ei som klinte til med ei real smørbrødliste. Hun ville blant annet gjerne ha barnestolutstyr av kjent merke, Tassimomaskin, xbox-utstyr, apple-tv og universalfjernkontroll. I tillegg en hel masse annet. Kjenner jeg blir litt irritert. Ja, det er lov å prøve seg, men synes det er litt misbruk av en sånn gruppe å spørre etter masse dyrt utstyr. Er selvsagt opp til forlk om de ønsker å gi bort noe av det (har jo mine tvil!), men synes det er ufin oppførsel. Samtidig må jeg jo bare flire. Anonymous poster hash: ae7ef...9b9
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Hehe, hun hørtes bare veldig naiv ut Jeg kjenner noen som har avtalt at de skal få noe på en slik gruppe og når de har møtt giver så har giver krevd penger. Det syns jeg er enda frekkere. Har ikke opplevd det selv. Anonymous poster hash: f4013...f47
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Haha, vi er sikkert i samme gruppe.. Tenker at de er frekke som spør om dyre nye ting Anonymous poster hash: 3fd0f...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå