Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hei, er det noen kloke damer som har noen tips til hvordan jeg kan få stabil syklus? Jeg blør hver 14. dag og det har holdt på i lang tid. Det er 2 år og 4 måneder siden jeg sluttet på prevansjon. Har hatt noen få sykluser i løpet av denne tiden med normal lengde. Jeg er så frustrert da vi så veldig gjerne ønsker oss et barn. Vet det ikke hjelper å stresse, men vil gjerne prøve alt av kjerringråd. Setter pris på alle tips Anonymous poster hash: f3898...94c
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Dytter! Dette lurer jeg også på Kan ha normal sykluslengde for så å blø i hytt og pine en mnd... Anonymous poster hash: bb456...584
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Jeg som forgjeves prøver å få svar på min tråd om Primolut. Fikk dette nettopp for å få stabil syklus etter en GU. Ingenting feil nedentil men trenger bare en kickstart på systemet. Primolut skal jeg starte med på dag 14 og ta 3 tabl i 10 dager. Etter dette ville jeg få en kraftig blødning, og så skal den visst stabilisere seg. Ta dere en tur til GU og få innvendig UL, så får dere sikkert også tilbud om å starte på noe sånt. Utrolig kjedelig å blø i tide og utide! Anonymous poster hash: 1ed44...15e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Dette er vel slikt som bør sjekkes av gynekolog? Blødninger utenfor syklus er ikke bra. Anonymous poster hash: e7314...d73
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 For det første så bør dere, som nr 5 skriver, få sjekket dere hos gynekolog. Ellers er akupunktur ofte er veldig god måte å få normalisert menstruasjonssykluser. Anbefales på det varmeste! Klassisk akupunktur, ikke bare øreakupunktur. Anonymous poster hash: 2948f...3b9
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har i det siste hatt veldig uregelmessige blødninger og fikk progesterone hos gynekologen, for å rette opp i det. Har akkurat begynt, så kan ikke dele erfaring dessverre Uansett, som de andre sier, dra til gynekolog, mest sannsynlig er det snakk om hormonell ubalanse og det kan de hjelpe med. Anonymous poster hash: 40e8e...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå