Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Og som også er litt plaget av uten hud. Hjelper cerazette på det? Ppiller har vanligvis hjulpet meg, men dette er vel en type minipiller. Anonymous poster hash: d9b6d...aaa
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Jeg blir verre i huden av både cerazette og hormonspiral (samme hormon i disse). Vet om flere med samme erfaring, iaff med tablettene. Anonymous poster hash: 49a7c...ebc
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Nei, hjalp ingenting på det. Når jeg i tillegg fikk småblødninger i hytt og pine, ble et sinna hormontroll og hadde null sexlyst på dem så jeg ikke helt vitsen med å fortsette på dem gitt Anonymous poster hash: 86dec...ae6
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 De anbefalte p-pillene mot akne er Diane, men disse har høyt hormoninnhold og høyere risiko for bl.a blodpropp enn mange andre p-piller. Du bør derfor ha et stort problem med akne hvis du skal bruke disse. Yasmin og yasminelle gir også ofte bedring av hudplager. Generelt er det vel større sannsynlighet for at huden fin vil bli fin med vanlige p-piller enn med minipiller, siden de inneholder østrogen i tillegg til progesteron. Anonymous poster hash: 49a7c...ebc
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Jeg ble verre av cerazette. Har brukt Diane pga kviser, men de førte til ville humørsvingninger, stygge pigmentflekker og eller mye mer hormoner enn andre piller jeg har prøvd. Og ikke minst den økte faren for blodpropp. Anonymous poster hash: 62dd3...58b
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Jeg ble bedre. Gikk på Diane i mange år, men nå ville ikke legen anbefale det for meg mer ettersom jeg nærmer meg 40. Har prøvd hormonspiral men fikk skikkelig mye kviser og migrene av den. Går på cerazette nå og huden er bedre enn med spiral, men ikke like bra som med diane. Anonymous poster hash: 98deb...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå