Gå til innhold

Hva syntes du om Norges knefall for Kina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare bra pga næringslivet eller mangler vi ryggrad som nasjon? Eller hva?

Anonymous poster hash: caba7...81f

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

Mangler ryggrad.

Dette blir som å lære barna at hvis du ser den sterke guttegjengen på skolen plage noen, så skal du ikke være hyggelig mot den som ble plaget hvis guttegjengen sier du ikke får lov.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ett ord er dekkende: Tragisk.

Skrevet

Jeg liker det ikke, ikke på noen måte, men jeg kan se hvorfor de valgte å gjøre det. Koneskvensene ville kunne blitt ganske store om de hadde nektet.

Mitt syn på Kina har i hvertfal blitt ytterligere forværret.

Anonymous poster hash: 5723c...705
Skrevet

Dere som sier vi ikke skal bry oss om Kina, hvor mange produkter har dere hjemme som det står "made in Kina" på, uansett om vi liker det eller ikke så er det mye av vår hverdag som blir produsert i Kina.

Anonymous poster hash: 5f5c2...a90
Skrevet

Feige

Skrevet

Jeg SYNES at det er total mangel på ryggrad.

Anonymous poster hash: d7314...d67

Skrevet (endret)

Det er etisk forkastelig, men definitivt i nasjonens økonomiske interesse å ikke møte Dalai Lama.

Penga rår!

Endret av Isola&Lille+julegave
Skrevet

Men er ikke Dalai Lama komt hit da?

Anonymous poster hash: 7e25f...641

Skrevet

Dere som sier vi ikke skal bry oss om Kina, hvor mange produkter har dere hjemme som det står "made in Kina" på, uansett om vi liker det eller ikke så er det mye av vår hverdag som blir produsert i Kina.   Anonymous poster hash: 5f5c2...a90

jo, men jeg hadde faktisk gledlig ikke hadd noe detnsto made in china på en stund og hadde ryggrad enn å feige sååå jævlig ut!! jeg er faktisk skikkelig skuffet!

og såklart blir ikke alt som er made in china borte fra det norske marked, da de må forskyne hele skjeder, som finnes i hele verden osv..

Skrevet

Kina eller ikke Kina, Dalai Lama er en fundamentalistisk patriark som styrer en masse mennesker på en udemokratisk måte. Jeg synes ikke regjeringen skal møte han, uansett hva Kina sier.

Anonymous poster hash: 995a7...14f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...