Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Med småbarn (3 og 5) på tur, er det da "feil" av turarrangøren å plassere oss på lugar i umiddelbar nærhet til danseorkester og tilhørende bråk, slik at ingen av oss fikk sove før nærmere 0300 på natten? Såpass "feil" at man kan ha krav på en slags form for kompensasjon, eller er dette noe man bare må regne med når man reiser mellom Oslo og København? *Trøtt* Anonymous poster hash: 021e0...280
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Det er sånt du må regne med egentlig, men klag allikevel! Jeg synes ikke det er greit.. Anonymous poster hash: 35b88...5ec
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Har du bedt om å få lugar i en rolig del av båten? Tror neppe du har krav på noen kompensasjon. Anonymous poster hash: f2bd0...ecc
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Har du bedt om å få lugar i en rolig del av båten? Tror neppe du har krav på noen kompensasjon. Nei, jeg ba ikke spesielt om det. Kan man det, altså? Det ble det ikke opplyst om da jeg bestilte. Anonymous poster hash: 021e0...280
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Har du bedt om å få lugar i en rolig del av båten? Tror neppe du har krav på noen kompensasjon. Nei, jeg ba ikke spesielt om det. Kan man det, altså? Det ble det ikke opplyst om da jeg bestilte. Anonymous poster hash: 021e0...280 Selvfølgelig blir det ikke opplyst om det, da vil jo alle ha det. Men en må jo spørre hvis en ønsker noe spesielt, det verste som skjer er at en får et nei. Anonymous poster hash: f2bd0...ecc
Gjest 5 andre Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 De tenker nok ikke i det hele tatt på hvorvidt du har med barn eller ikke. Når jeg bestiller, bestiller jeg alltid over havoverflaten, langt unna motorrommet (psykisk ). Du hadde jo all mulighet til å sjekke dette da du bestilte. Hadde det vært meg, hadde ikke jeg klaget, men det kan kanskje være verdt forsøket?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Neste gang får du bestille en bedre lugartype, for de pleier ligge bedre til i båten. Det er ofte de billigste lugarene som ligger nær motorrommet og nattklubben. Anonymous poster hash: 42df0...bb0
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Det var ikke den billigste lugaren, nei, slett ikke. Jeg får høre med dem hva de har å si, det skader jo ikke. Anonymous poster hash: 021e0...280
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Når jeg har bestillt for flere, eller vi har vært flere som har bestillt samme tur hver for oss så får vi som regel alltid som ved siden av hverandre, med max ett eller to rom mellom. Arrangøren vet jo ikke at vi kjenner hverandre, så jeg vil tro lugarene deles ut fra 1-100 etter når i rekka du bestillte. Anonymous poster hash: 53fef...11a
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Kan aldri forestille meg at du får kompensasjon for å ikke ha undersøkt om du kan få en annen plassering av lugaren. Dette er nok noe man må be om som andre sier. Det koster jo ikke noe å prøve, forøvrig hadde jeg vært flau om jeg hadde ringt for å klage på det.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Det koster jo ikke noe å prøve, forøvrig hadde jeg vært flau om jeg hadde ringt for å klage på det. Hvorfor i all verden skulle det vært flaut? For en merkelig ting å bli flau over. Anonymous poster hash: 021e0...280
MammantilNurket Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 De tenker nok ikke i det hele tatt på hvorvidt du har med barn eller ikke. Når jeg bestiller, bestiller jeg alltid over havoverflaten, langt unna motorrommet (psykisk ). Du hadde jo all mulighet til å sjekke dette da du bestilte. Hadde det vært meg, hadde ikke jeg klaget, men det kan kanskje være verdt forsøket?Hva? Finnes det lugarene under havoverflaten??
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Det koster jo ikke noe å prøve, forøvrig hadde jeg vært flau om jeg hadde ringt for å klage på det. Hvorfor i all verden skulle det vært flaut? For en merkelig ting å bli flau over. Anonymous poster hash: 021e0...280 Jeg hadde blitt flau for at jeg ikke har undersøkt mulighetene, men forventet at andre skal opplyse meg om slikt. Jeg skrev at jeg hadde blitt flau.. Ikke at alle andre burde bli det.
Soon to be mum Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Det koster jo ikke noe å prøve, forøvrig hadde jeg vært flau om jeg hadde ringt for å klage på det. Hvorfor i all verden skulle det vært flaut? For en merkelig ting å bli flau over. Anonymous poster hash: 021e0...280 Jeg hadde blitt flau for at jeg ikke har undersøkt mulighetene, men forventet at andre skal opplyse meg om slikt. Jeg skrev at jeg hadde blitt flau.. Ikke at alle andre burde bli det. Jeg er enig med deg og hadde ikke klaget av samme grunn.
Gjest 5 andre Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 De tenker nok ikke i det hele tatt på hvorvidt du har med barn eller ikke. Når jeg bestiller, bestiller jeg alltid over havoverflaten, langt unna motorrommet (psykisk ). Du hadde jo all mulighet til å sjekke dette da du bestilte. Hadde det vært meg, hadde ikke jeg klaget, men det kan kanskje være verdt forsøket?Hva? Finnes det lugarene under havoverflaten?? Trodde dekk 2 og 3 pleier å være under, men det er kanskje bare rett over? Uansett bestiller jeg kun lugar på dekk det er mulighet til å gå rett ut på Innbiller meg at det er tryggere. Akkurat som en overlever ved å hoppe på iskaldt hav
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 Dette har du ansvar for selv. Sier seg selv at det er mye bråk uannsett på turen. Anonymous poster hash: 8d5cc...cb8
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #17 Skrevet 7. mai 2014 Jeg skriver at turarrangøren plasserte oss der. Jeg bestilte pr. telefon (hadde det litt hektisk den dagen), og ba dem om å finne greie lugarer til småbarnsfamile de og de datoene, der vindu kun var kravet jeg tenkte på i farten. I reservasjonspapirene står det ingenting om hvilke lugarer vi har fått tildelt, og dette fikk vi først beskjed om ved innsjekking begge veier. Er det fremdeles pinlig å beklage seg? HI Anonymous poster hash: 021e0...280
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #18 Skrevet 5. juni 2014 Det koster jo ikke noe å prøve, forøvrig hadde jeg vært flau om jeg hadde ringt for å klage på det. Vel, jeg synes ikke det var det minste flaut, og nå har jeg fått lønn for "strevet". :-) HI Anonymous poster hash: 021e0...280
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #19 Skrevet 5. juni 2014 Hvis du ikke spurte om å få bytte lugar på kvelden tror jeg ikke du kommer noen vei. Ofte finnes det ledige lugarer et sted slik at problemet kunne vært løst på stedet. Da får du ikke kompensasjon i ettertid. Anonymous poster hash: f3009...df3
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #21 Skrevet 5. juni 2014 Hvis du ikke spurte om å få bytte lugar på kvelden tror jeg ikke du kommer noen vei. Ofte finnes det ledige lugarer et sted slik at problemet kunne vært løst på stedet. Da får du ikke kompensasjon i ettertid. Anonymous poster hash: f3009...df3 Lest hele tråden? Jeg sier jo at jeg har fått kompensasjon så det rekker til tross for at jeg først "klaget" i etterkant av reisen. Så jo, man får kompensasjon i ettertid. HI Anonymous poster hash: 021e0...280
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #22 Skrevet 5. juni 2014 dette har var da noe og klage over.. lev livet a. livet har mer å by på Anonymous poster hash: 03fcc...ea8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #23 Skrevet 5. juni 2014 dette har var da noe og klage over.. lev livet a. livet har mer å by på Anonymous poster hash: 03fcc...ea8 Ja, livet har mye mer å by på, for eksempel to turer til Køben i stedet for en. Hurra for livet! HI HI Anonymous poster hash: 021e0...280
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2014 #24 Skrevet 5. juni 2014 dette har var da noe og klage over.. lev livet a. livet har mer å by på Anonymous poster hash: 03fcc...ea8 Ja, livet har mye mer å by på, for eksempel to turer til Køben i stedet for en. Hurra for livet! HI HI Anonymous poster hash: 021e0...280 Juhu!! Fikk du et helt gratis gavekort på tur?? Anonymous poster hash: e0254...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå