sug lut Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Det snør. Når det ikke snør så sludder det. Hurra, dugnadsvær... not.
Ziva Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Møkkavær i min bok, men jentungen er like fornøyd som i går. Regnkåpe og høye gummistøvler er gull. Selv har jeg inntatt sofaen med bena over kanten og venter, håper og ønsker at smertene skal avta litt.
sug lut Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2014 Aj, møkkavær + vondt er ikke kult. Du har nok bakt for mye Jeg skulle ønske jeg hadde en knallrød blank knelang marihøneregnkåpe med fora krage og fleece rundt håndleddene og i lommene. Og matchende marihønegummistøvler til knærne.
Gjest Fru Banderas Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 SNØ??! I helsike! Altså, for meg som sitter med pensum til langt over ørene må det gjerne være snøstorm utenfor døren for all I care, men i min kalender er det 17. mai neste uke og da akter jeg å spankulere frem og tilbake i min bunad, med varm vind i håret, og tørre bunadsko hele dagen!
Gjest Fru Banderas Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 .......en knallrød blank knelang marihøneregnkåpe med fora krage og fleece rundt håndleddene og i lommene. Finnes det? Hvor, hvor, hvor??
sug lut Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2014 .......en knallrød blank knelang marihøneregnkåpe med fora krage og fleece rundt håndleddene og i lommene. Finnes det? Hvor, hvor, hvor?? Vet ikke, ungen hadde da hun var to og JEG VIL OGSÅ HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sug lut Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2014 SNØ??! I helsike! Altså, for meg som sitter med pensum til langt over ørene må det gjerne være snøstorm utenfor døren for all I care, men i min kalender er det 17. mai neste uke og da akter jeg å spankulere frem og tilbake i min bunad, med varm vind i håret, og tørre bunadsko hele dagen! Og ja, snø, ikke sludd eller noe sånt halvpysete. Snø, store snøflak som likner mistenkelig på de som falt på isen i desember og medførte min laaaange vinter. Eneste trøsta nå er at det ikke er is under.
Musemorbr / Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Heller ute i skitvær enn inne og syk i godvær.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Dere som har snø nå har all min sympati! Vi hadde sludd og 4 grader på 17. mai for 2 år siden. Det er nok en 17.mai vi sent eller aldri glemmer..
Ziva Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Aj, møkkavær + vondt er ikke kult. Du har nok bakt for mye Jeg skulle ønske jeg hadde en knallrød blank knelang marihøneregnkåpe med fora krage og fleece rundt håndleddene og i lommene. Og matchende marihønegummistøvler til knærne. En kake kan da umulig ta livet av meg. Ute av syne ute av sinn, den ligger i fryseren og venter på pynt og eier
Gjest Jigglewiggle Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Snø? Oh my! Jeg som leker med tanke. Om å plante ut urtene mine så jeg kan få tilbake benkeplassen på kjøkkenet... Bør kanskje vente litt Norge i et nøtteskall; været kan vi aldri forstå oss på
sug lut Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2014 Snø? Oh my! Jeg som leker med tanke. Om å plante ut urtene mine så jeg kan få tilbake benkeplassen på kjøkkenet... Bør kanskje vente litt Norge i et nøtteskall; været kan vi aldri forstå oss på Jeg vet jo ikke hvor du bor, men i Oslo (i alle fall hos meg) har det altså snødd godt i dag, selv om det er plussgrader såvidt. Så jeg ville nok ventet med urter - jeg venter også på å få igjen spisebordet mitt som er okkupert av sommerblomster, men akkurat nå tror jeg bare de får sjokk og i beste fall koma om de er ute...
Gjest Jigglewiggle Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Snø? Oh my! Jeg som leker med tanke. Om å plante ut urtene mine så jeg kan få tilbake benkeplassen på kjøkkenet... Bør kanskje vente litt Norge i et nøtteskall; været kan vi aldri forstå oss på Jeg vet jo ikke hvor du bor, men i Oslo (i alle fall hos meg) har det altså snødd godt i dag, selv om det er plussgrader såvidt. Så jeg ville nok ventet med urter - jeg venter også på å få igjen spisebordet mitt som er okkupert av sommerblomster, men akkurat nå tror jeg bare de får sjokk og i beste fall koma om de er ute... Jeg bor lenger sør, så håper vi slipper unna snøen. Men vi har jo gått ifra sommertemperaturer til høstvær, så ingenting overrasker meg Urtene får være inne en stund til, så kan jeg heller planlegge litt mer hvordan det skal bli ute drømme, drømme...
Iiiiik Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Snø??? På min kant av den store byen har det regnet i dag. Har vært på Zivas kant også i dag, i urnenedsettelse. Det regnet der også.
frk Nilsen Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 .......en knallrød blank knelang marihøneregnkåpe med fora krage og fleece rundt håndleddene og i lommene. Finnes det? Hvor, hvor, hvor?? Hvis det er for voksne, så finnes den nesten helt sikkert på 7Himmel i Stavanger. Har regnkåpe derfra, turkis med store grønne blomster. De har mange fine regnkåper der, nesten så jeg må en tur dit igjen bare for en ny regnkåpe (og kjole da, jeg elsker den butikken!)
frk Nilsen Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 Var sludd på jobb i dag, jobber på Kalbakken. Ungene har ikke meldt om snø helt sør i byen.... Satser på at dette var siste krampe av vinteren!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. mai 2014 #17 Skrevet 7. mai 2014 .......en knallrød blank knelang marihøneregnkåpe med fora krage og fleece rundt håndleddene og i lommene. Finnes det? Hvor, hvor, hvor?? Vet ikke, ungen hadde da hun var to og JEG VIL OGSÅ HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var det den ca 20 år gamle gutten sa når størsten gikk inn i heisen på hotellet med Batman jakka si som også ha avtagbar kappe og bat ører på hetta (tynn regnjakke), men det ble den internasjonale versjonen " i want that coat" For en som en mer enn et tiår yngre, så fant det kjapt inn i kategorien råkult Forøvrig så har Kiddorable akkurat det du er på jakt etter http://www.kidorable.com/cart/Ladybug-Style
sug lut Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #18 Skrevet 7. mai 2014 Snø??? På min kant av den store byen har det regnet i dag. Har vært på Zivas kant også i dag, i urnenedsettelse. Det regnet der også. Huff, det er nok en mørk dag, du må være så sliten nå - begravelsen, konfirmasjonen og urnenedsettelsen så tett på hverandre, to ender av livet og alt med familien involvert er jo så mange ekstra minefelt i tillegg til det personlige, følelsesmessige. Får du hvile litt snart? Og jada, her har det snødd hele formiddagen - heldigvis ikke lagt seg, da, og nå er det bare duskregn, heldigvis.
sug lut Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #19 Skrevet 7. mai 2014 .......en knallrød blank knelang marihøneregnkåpe med fora krage og fleece rundt håndleddene og i lommene. Finnes det? Hvor, hvor, hvor?? Vet ikke, ungen hadde da hun var to og JEG VIL OGSÅ HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var det den ca 20 år gamle gutten sa når størsten gikk inn i heisen på hotellet med Batman jakka si som også ha avtagbar kappe og bat ører på hetta (tynn regnjakke), men det ble den internasjonale versjonen " i want that coat" For en som en mer enn et tiår yngre, så fant det kjapt inn i kategorien råkult Forøvrig så har Kiddorable akkurat det du er på jakt etter http://www.kidorable.com/cart/Ladybug-Style Og det er UUUUURETTFERDIG! Jeg blir litt fem år av sånt...
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. mai 2014 #20 Skrevet 7. mai 2014 .......en knallrød blank knelang marihøneregnkåpe med fora krage og fleece rundt håndleddene og i lommene. Finnes det? Hvor, hvor, hvor?? Vet ikke, ungen hadde da hun var to og JEG VIL OGSÅ HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var det den ca 20 år gamle gutten sa når størsten gikk inn i heisen på hotellet med Batman jakka si som også ha avtagbar kappe og bat ører på hetta (tynn regnjakke), men det ble den internasjonale versjonen " i want that coat" For en som en mer enn et tiår yngre, så fant det kjapt inn i kategorien råkult Forøvrig så har Kiddorable akkurat det du er på jakt etter http://www.kidorable.com/cart/Ladybug-Style Og det er UUUUURETTFERDIG! Jeg blir litt fem år av sånt... Det er lov, jeg syns vi kan godt innføre 5 år igjen jeg altså. Noen ganger er det kun mange bokstaver som gjelder
Gjest Jigglewiggle Skrevet 7. mai 2014 #21 Skrevet 7. mai 2014 Skulle gjerne hatt denne... http://www.campingandleisure.co.uk/acatalog/target-dry-ladybug-girls-raincoat.html Hva er uk str 28, veldig petite?
Gjest beef sister Skrevet 7. mai 2014 #22 Skrevet 7. mai 2014 Skulle gjerne hatt denne... http://www.campingandleisure.co.uk/acatalog/target-dry-ladybug-girls-raincoat.html Hva er uk str 28, veldig petite? Tja, jeg vil si at du er -veldig- petite hvis du kommer inn i en jakke som hadde passet en på 7-8.
Suzie Que Skrevet 7. mai 2014 #23 Skrevet 7. mai 2014 Du verden, snø i mai. Jeg hilser fra nabokommunen, men intet hvitt å beskue herfra. Heldigvis, sier pelargoniane mine, som utålmodige meg plantet ut for tre uker siden.
Iiiiik Skrevet 7. mai 2014 #24 Skrevet 7. mai 2014 Snø??? På min kant av den store byen har det regnet i dag. Har vært på Zivas kant også i dag, i urnenedsettelse. Det regnet der også. Huff, det er nok en mørk dag, du må være så sliten nå - begravelsen, konfirmasjonen og urnenedsettelsen så tett på hverandre, to ender av livet og alt med familien involvert er jo så mange ekstra minefelt i tillegg til det personlige, følelsesmessige. Får du hvile litt snart?Og jada, her har det snødd hele formiddagen - heldigvis ikke lagt seg, da, og nå er det bare duskregn, heldigvis. Nå er det ikke flere anledninger håper jeg. På lenge. Mamma er frisk, ingen skal giftes, døpes, konfirmeres eller noe. Jeg er dønn sliten.
sug lut Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #25 Skrevet 7. mai 2014 Skulle gjerne hatt denne... http://www.campingandleisure.co.uk/acatalog/target-dry-ladybug-girls-raincoat.html Hva er uk str 28, veldig petite? Petitere enn de fleste av oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå